صادق ستاری فرد امروز در خصوص آزمون جذب معلم گفت: ۲۲ هزار معلم و هنرآموز بر اساس این آزمون برای آموزش جذب می شوند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: دستورالعمل فرآیند ارزیابی و مصاحبه به استان ها ارسال شده و از هفته آینده فرآیند هماهنگی و مصاحبه، گزینش و ارزیابی تکمیلی در استان ها آغاز می شود.

مسئول برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون تدریس گفت: نتایج نهایی داوطلبان تصدی پست های آموزشی در هفته جاری اعلام می شود.

به گزارش ایرنا، آزمون استخدام آموزگار ۸ اردیبهشت امسال با رقابت ۵۳۴ هزار و ۴۴۵ نفر برگزار شد و پذیرفته‌شدگان مراحل مصاحبه و گزینش را هم طی کردند.

برای آزمون استخدامی در آموزش و پرورش، 24 هزار و 694 معلم ابتدایی، 2 هزار و 332 معلم استثنایی و 992 معلم ویژه مناطق عشایری و مرزی جذب می شوند که در مجموع 28 هزار و 18 معلم ابتدایی، ویژه و استثنایی برای مناطق مرزی و عشایری به دست می آیند.

چگونه کمبود معلم را برای مهر جبران کنیم؟

ستاری‌فرد درباره چگونگی جبران کمبود معلم برای مهر و آغاز سال تحصیلی یادآورشد: با جذب و به‌کارگیری داوطلبان در ۲ آزمون استخدامی آموزگاری و دبیری که برگزار شد و همچنین با خروجی نیروی انسانی از دانشگاه فرهنگیان بخشی از کمبود نیرو در مهر را جبران می‌کنیم.

وی افزود: همچنین با توجه به مصوبه سران قوا درخصوص امکان بکارگیری بازنشستگان و استفاده از ظرفیت حق‌التدریس شاغلان سعی می‌کنیم که کسری نیروی انسانی را جبران کنیم.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *