اینستاگرام یکتا ناصر با عکسی جدید به روز شد.یکتا ناصر بازیگر محبوبف با انتشار عکسی ایسنتاگرامش را به روز رسانی کرد که در ادامه می توانید ان را مشاهده کنید.

خانم بازیگر در کپشن نوشته است: هیچ کسی در این دنیا قوی تر از زنی که تصیمیم گرفته است برود نیست. همین متن باعث شده تا طرفداران یکتا ناصر تصمیم به جدایی او از منوچهر هادی را در اینستاگرام مطرح کنند. مدتی است که شایعاتی مبنی بر طلاق این زوج هنرمند به گوش می رسد.

تصمیم جدی یکتا ناصر برای طلاق

تصمیم جدی یکتا ناصر برای طلاق / بازیگر زن همه چیز را گفت!

شرایط عجیب یکتا ناصر برای ازدواج با همسرش

منوچهر هادی درباره شرط یکتا ناصر برای ازدواج گفت: او باید در همه فیلم ها بازی کند، این شرط ازدواج ما بود که خیلی ها به آن انتقاد می کنند. خانم ناصر قبل از ازدواج نیز بازیگر بوده و در 9 فیلم سینمایی و چندین سریال و فیلم تلویزیونی نقش اول را بازی کرده است.

یکتا ناصر در اسفند در سال 1394 در سن 37 سالگی با منوچهر هادی 41 ساله ازدواج کرد. ثمره این زندگی یک دختر بنام سوفیا متولد آذر ۱۳۹۵ است.

رژیم سختی که یکتا ناصر گرفت

یکتا ناصر درباره رژیم لاغری خود گفت: به لطف بارداری توانستم از هر آنچه در زندگی ام می خواهم لذت ببرم و بخورم. من سوسیس، سیب زمینی سرخ کرده، چیپس و بستنی دوست دارم. دوران بارداری سوفیا خیلی خوش گذشت و بعد رژیم سخت گرفتم.

چون گفت: بدون دکتر 22 کیلو کم کردم. سعی کردم مثل قبل غذا بخورم چون خیلی مراعات می کنم. کاری که کردم و نمی گم چون خیلی بداموزی داره ، اما هر کسی می‌تواند بدنش را بفهمد که چگونه چاق و لاغر می‌شود.

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *