بار دیگر انتقال مهاجم ایرانی از پورتو به یکی از باشگاه های بزرگ بعدازظهر امروز لغو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ تقریبا همه چیز برای انتقال مهدی طارمی به میلان مهیا بود اما در آخرین لحظات باشگاه پورتو توافق خود را با روسونری برای لغو انتقال این مهاجم ایرانی به یکی از بزرگترین باشگاه های ایتالیا و اروپا شکست.

به گزارش رلوو، مذاکرات پورتو و میلان به بن بست رسیده و انتقال مهدی طارمی به میلان فعلا منتفی است. میلان در حال حاضر به دنبال گزینه های جایگزین است. دو باشگاه پیش از این بر سر مبلغ 15 میلیون یورو به توافق رسیده بودند اما پورتو در آخرین لحظه برخی از بندهای قرارداد را تغییر داد و باعث شد روسونری از جذب مهاجم ایرانی خودداری کند.

به قول جانلوکا دی مارتزیو دستمزد سالانه 1.5 میلیون یورویی مهدی طارمی را نمی پذیرد و همچنین مشکلاتی در کمیسیون کارگزاری بازیکنان وجود دارد.

مشکل بزرگ این انتقال در حال حاضر خورخه مندس، نماینده معروف پرتغالی است که خواهان انتقال مناسبی از قرارداد طارمی و پورتو است.

این نماینده بزرگ پرتغالی که در اولین تلاش میلان برای به خدمت گرفتن طارمی نقش میانجی بین طرفین را ایفا کرد، در حال حاضر در یک طرف ماجرا قرار دارد و به گفته توتو مرکاتو، پیش از ورود به مذاکرات، روند مذاکرات را متوقف کرده است.

مشکل طارمی این است که ثبت نام او در ترکیب میلان نیاز به مدارک بیشتری دارد زیرا این بازیکن خارج از اتحادیه اروپا است و اگر بخواهد به میلان بپیوندد باید تا پایان امشب قرارداد ثبت شود.

گفته می شود مذاکرات برای توافق طارمی و مدیر برنامه همچنان ادامه دارد و احتمال می رود در ساعات اخیر این انتقال رسمی شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *