جزئیات دقیقی در رابطه با جواب نهایی آزمون استخدامی معلمان را در ادامه مشاهده کنید.

پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون استخدامی ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز وزارت آموزش و پرورش، ۴۸ ساعت زمان دارند تا مدارک و اطلاعات خود را بارگذاری و تکمیل نمایند.

داوطلبانی که در تاریخ ۱۲ مرداد در آزمون شرکت کرده‌اند، می‌توانند نتایج اولیه آزمون خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند.

پس از دریافت نتایج، متقاضیانی که به عنوان معرفی‌شدگان به مرحله بررسی اسناد، مدارک، اظهاری، معاینات پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و فرآیند ارزیابی تکمیلی دعوت شده‌اند، از امروز (یک روز پس از اعلام نتایج اولیه) باید به درگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مراجعه کنند. در این مراحل، زمان‌بندی و توضیحات مرتبط با ارزیابی‌های تکمیلی و مصاحبه گزینش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرآیند ارزیابی تکمیلی جهت احراز صلاحیت های عمومی گزینش طبق جدول زمانی اعلام شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش هر استان به پایان می رسد و هر یک از داوطلبان معرفی شده موظفند با توجه به مفاد سطح سه اخطار نسبت به افزایش ظرفیت اقدام نمایند. در فرآیند ارزیابی تکمیلی شرکت کنید و صلاحیت را تأیید کنید. فرآیند انتخاب عمومی در واقع داوطلب باید یک روز پس از اعلام نتایج با مراجعه به سامانه my.medu.ir فرم را با مشخصات فردی پر کرده و گزینش را بارگذاری کند.

داوطلبان می‌بایست به تطابق با زمان‌بندی اعلام شده توسط گزینش استان، به محل‌های تعیین شده برای مصاحبه مراجعه کنند. پس از انجام مراحل مصاحبه، با حمل کارنامه اولیه و کارت ملی به تطابق با زمانی که توسط اداره کل استان اعلام می‌شود، باید به حوزه مربوطه بروند تا مراحل سنجش و ارزیابی تکمیلی را طی کنند. لازم به ذکر است که عدم حضور داوطلب در زمان و تاریخ مشخص‌شده به منزله انصراف او در این مرحله می‌باشد.

متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهام درباره نتایج اولیه آزمون، می‌توانند تا ۱۰ روز پس از اعلام نتایج از سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور استفاده کرده و مورد درخواستی خود را ثبت نمایند، تا نیاز به مراجعه حضوری به آموزش و پرورش استان، هسته گزینش استان و سازمان سنجش نباشد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *