محسن کیایی عکسی از جشن تولد ۴۲ سالگی خود به اشتراک گذاشت! /اصلا به آقای بازیگر نمیخوره ۴۲سالش باشه!

به مناسبت جشن تولد 43 سالگی محسن کیایی، او اقدام به به‌روزرسانی اکانت اینستاگرام خود کرد.

محسن کیایی به مناسبت تولد ۴۳ سالگی اینستاگرام خود را به روز کرد. محسن کیایی یکی از سوپراستارهای جوان سینمای ایران است. همه ایرانی ها محسن کیایی را با چهره ای چاق به یاد دارند اما پس از چند ماه غیبت، محسن کیایی با ظاهری شکسته، خسته و البته ضعیف به عنوان داور در یک مسابقه ظاهر شد. تغییر وزن محسن کیایی طرفدارانش را نگران کرده اما پیگیری ها نشان می دهد او بیماری ندارد و فقط کاهش وزن شدید باعث این شکستگی آشکار شده است.

محسن کیایی عکسی از جشن تولد ۴۲ سالگی خود به اشتراک گذاشت! /اصلا به آقای بازیگر نمیخوره ۴۲سالش باشه!

محسن کیایی در کنار همسر و فرزندش قبل از کاهش وزن

محسن کیایی بازیگر سینما در واکنش به کاهش وزن شدید نوشت: ممنون از نظر شما در مورد کاهش وزنم، ممنون که اینقدر مراقب من هستید، اما سلامتی من از هر چیز دیگری مهمتر است.

محسن کیایی

محسن کیایی بعد از لاغری در برنامه صداتو

برنامه «صداتو» به صورت مسابقه موزیکال-معمایی با اجرای محسن کیایی از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. داور مسابقه، خواننده، آهنگساز، نویسنده و نوازنده ایرانی محسن شریفیان ناگهان در کمال تعجب مجری شروع به رقصیدن می کند.

محسن کیایی در سال 1360 در تهران به دنیا آمد و فعالیت سینمایی خود را از سال 1388 آغاز کرد. محسن کیایی در کنار بازیگری، نویسنده نیز هست. محسن کیایی یک برادر به نام مصطفی کارگردان معروف دارد. دوشیزه سهیلا امیرحسینی همسر محسن کیایی است و در نتیجه ازدواج محسن کیایی و سهیلا امیرحسینی دختری زیبا به نام رز به دنیا می آید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *