7 میلیون و 400 هزار نفر یارانه نمی گیرند. از این تعداد 2 میلیون و 200 هزار نفر افرادی هستند که از ابتدا برای دریافت یارانه اقدام نکرده اند. همچنین یارانه 5 میلیون و 200 هزار نفر نیز در دوره های گذشته لغو شده است.

بر اساس آمار سازمان هدفمندسازی یارانه ها، در مجموع 79 میلیون و 600 هزار نفر در کشور یارانه دریافت می کنیم و 5 میلیون و 200 هزار نفر در دوره های گذشته یارانه خود را لغو کرده اند.

به گزارش پی ام آپ، بر اساس آمار سازمان هدفمندسازی یارانه ها، در مجموع 79 میلیون و 600 هزار نفر از 87 میلیون ایرانی (براساس آمار ثبت احوال اعم از ایرانیان داخل و خارج) یارانه دریافت می کنند. از این تعداد 2 میلیون نفر مشمول خدمت مشمولان یارانه و 77 میلیون و 600 هزار نفر مشمول دریافت یارانه در سازمان هدفمندی یارانه ها هستند.

همچنین 7 میلیون و 400 هزار نفر نیز یارانه دریافت نمی کنند. از این تعداد 2 میلیون و 200 هزار نفر افرادی هستند که از ابتدا برای دریافت یارانه اقدام نکرده اند. همچنین یارانه 5 میلیون و 200 هزار نفر نیز در دوره های گذشته لغو شده است.

لازم به ذکر است 3 میلیون و 400 هزار نفر برای دریافت یارانه ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک میلیون و 200 هزار نفر یارانه دریافت کرده اند و نزدیک به 2 میلیون نفر نیز دهک ده  شناخته شده اند.

لازم به ذکر است، اعتراض 4 میلیون و 344 هزار و 514 نفر به عدم دریافت یارانه از اردیبهشت ماه پارسال وارد دانسته شده است. علت پذیرش اعتراضات نیز تغییرات بعد خانوار و بررسی مجدد آنها و یا داشتن بیماری خاص اعضای خانواده و معلولیت یکی از اعضا سبب شده تا این دسته از معترضین به جمع یارانه بگیران بازگردند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *