اخبار روز سینما

همین مونده بود “سحر قریشی” غواص بشه!/ عکس خانم بازیگر با لباس غواصی در کنار ۲ مرد!

به تازگی در رسانه‌های مجازی فارسی، یک عکس از سحر قریشی در لباس غواصی منتشر شده است که بازخوردهای بسیاری از کاربران در این فضا را به همراه داشته است.

سحر قریشی، یک ورزشکار معروف ایرانی، در این تصویر جذاب و هیجان‌انگیز با لباس غواصی دیده می‌شود. این عکس نشانگر علاقه او به فعالیت‌های آبی و آبشناگری است.

عکسی از سحر قریشی با لباس غواصی

سحر قریشی با انتشار این عکس مورد توجه هوادارانش قرار گرفت و تعدادی از هوادارانش را به هیجان غواصی دعوت کرد. در حالی که تجربیات سحر قریشی در آب و غواصی نشان از تلاش و مجاهدت او برای فعالیت در میادین مختلف ورزشی دارد، عکس های گرفته شده با لباس غواصی او نشان از تمایل او به کاوش و جستجو در زیر آب دارد.

آخرین عکس سحر قریشی با لباس غواصی

در زیر عکس لو رفته از سحر قریشی در حین غواصی را مشاهده می کنید:

همین مونده بود "سحر قریشی" غواص بشه!/ عکس خانم بازیگر با لباس غواصی در کنار ۲ مرد!

تصویر سحر قریشی با لباس غواصی

سحر قریشی در تاریخ 6 دی ماه 1366 در تهران به دنیا آمد. او یک برادر به نام سپهر دارد. با بازی برجسته‌ای که در سریال “دلنوازان” ایفا کرد، سحر قریشی توانست جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان به دست آورد.

جالب است بدانید که سحر قریشی به کار عکاسی علاقه دارد و همچنین طرفدار تیم استقلال در فوتبال است. در سال 1388، سحر قریشی با بازی در فیلم “لج و لجبازی” در برابر دوربین درخشید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا