اخبار روز سینمافیلم و سریال

وقتی برد پیت کودک بود!/چهره بامزه برد پیت در کودکی هم دلبر بود!/عکس

عکسی از برد پیت همسر سابق آنجلینا جولی با چهره ای بسیار متفاوت از دوران کودکی اش منتشر شده است.

به گزارش پی ام آپ:

کودکی برد پیت رو دیدی؟

عکسی از برد پیت همسر سابق آنجلینا جولی با چهره ای بسیار متفاوت از دوران کودکی اش منتشر شده است.

عکسی بی سابقه از برد پیت بازیگر بسیار معروف هالیوود با چهره ای بسیار زیبا اما متفاوت از دوران بزرگسالی اش در دوران کودکی منتشر شده است.

منطقه 1_11 (3)

آنجلینا جولی راز طلاقش از برد پیت را فاش کرد

«آنجلینا جولی» مدتی قبل در شکایت از «برد پیت» همسر سابق خود و در پرونده‌ای عمومی برای اولین بار از سوءاستفاده از او و فرزندانشان در سال ۲۰۱۶ سخن گفته است.

آنجلینا جولی اولین بار در سال 2016 در شکایت خود از همسر سابقش برد پیت که منجر به جدایی این زوج هالیوودی شد به آزار خود و فرزندانش اشاره کرد.

پس از شکایت برد پیت از آنجلینا جولی به خاطر خانه ای که زمانی مالک آن بودند، پیت شکایتی متقابل ارائه کرد که در آن جزئیاتی از درگیری در هواپیمای خصوصی در سال ۲۰۱۶ فاش کرده که طی آن «برد پیت» در حالی که به صورت لفظی به آنها حمله می کرده، با «آنجلینا جولی» و فرزندانشان نیز برخورد فیزیکی داشته است.

این شکایت همچنین ادعا می‌کند که پیت تلاش کرده است جولی را متقاعد کند تا یک توافقنامه محرمانه در مورد آزار جسمی و روحی خارج از دادگاه امضا کند.

جولی همچنین عنوان کرده که رفتار پرخاشگرانه پیت قبل از رسیدن خانواده به فرودگاه آغاز شده و پیت با یکی از فرزندانشان برخورد کرده و هنگامی که جولی از او پرسیده چه اتفاقی افتاده، متهم شده که بیش از اندازه رفتار متحرمانه با بچه ها دارد و وقتی یکی از بچه ها از جولی دفاع کرد، درگیری فیزیکی رخ می دهد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا