شباهت عجیب صدا پیشه جناب خان به مادرش! / این مادر و پسر مانند سیب از وسط نصف شده‌اند! + عکس

جناب خان از آن دسته شخصیت‌های عروسکی ماندگاری است که علاقه مندان زیادی دارد و در زمان خود توانست مخاطب زیادی را به برنامه خندوانه جذب کند. در  ادامه عکسی از این صدا پیشه این کاراکتر در کنار مادرش را مشاهده می کنید.

محمد بحرانی، صداپیشه و بازیگر است و همچنین به خوانندگی هم می‌پردازد. او در سن 41 سالگی قرار دارد و با نام جناب‌خان مشهور است. همچنین در زیر عکسی عاشقانه از محمد بحرانی و مادرش را مشاهده می‌کنید.

شباهت عجیب صدا پیشه جناب خان به مادرش! / این مادر و پسر مانند سیب از وسط نصف شده‌اند! + عکس

بیوگرافی محمد بحرانی

محمد بحرانی در تاریخ ۱۶ آذرماه سال ۱۳۶۰ در شهر بهشهر به دنیا آمد. با این حال، بر اساس شناسنامه او در تاریخ ۲۰ شهریورماه ۱۳۶۰ در شهر شیراز متولد شده است. والدین او اهل شهر کازرون هستند. محمد بحرانی دارای دو برادر و یک خواهر است و خودش جوانترین فرزند خانواده می‌باشد. تحصیلات او تا دیپلم در شیراز ادامه یافت و رشته تحصیلی او در دبیرستان ریاضی بود. با این وجود، او در آزمون کنکور به رشته هنر علاقه‌مند شد.

محمد بحرانی صداپیشه آقوی همساده و ببعی

محمد بحرانی در ابتدا با گروه کلاه قرمزی از طریق همکاری مشترک با ایرج طهماسب و حمید جبلی در فیلم «رفیق بد» آشنا شد. اما در واقع، واسطهٔ معرفی او به این گروه، امیر سلطان احمدی بود، عروسک گردان پسرعمهٔ زا که در فیلم «کلاه قرمزی 88» نقش داشت و یکی از دوستان بحرانی بود.

خلق جناب خان

محمد بحرانی در سال 1390 در سریال نمایش خانگی کوچه مروارید به خلق کاراکتر جناب خان پرداخت اما در این سریال موفقیتی به دست نیاورد. اما در سال 1394 با حضور در برنامه خندوانه به عنوان مهمان توانست بدرخشد و حضورش را دائمی کند. او توانست در این برنامه به کاراکتر اصلی محبوبی تبدیل شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *