چندی پیش ویدئویی منتسب به همسر ساناز سعیدی به عنوان همسر این بازیگر در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد که صحت ندارد و این بازیگر هنوز ازدواج نکرده است. ساناز سعیدی 24 فروردین وی در سال 1368 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل لیسانس مهندسی معماری است.ساناز سعیدی از تئاتر به تلویزیون آمد و با یک سریال سیاسی در رمضان 1395 به شهرت رسید. ساناز سعیدی در ادامه کار خود در آموزشگاه بازیگری امین تارخ دوره بازیگری را گذراند و برای اولین بار در چند صحنه بسیار کوتاه با پریا به ایفای نقش پرداخت. در زیر یک تصویر است ساناز سعیدی می فهمی:

خلاصه سریال بچه مهندس با ساناز سعیدی

اگرچه نام فرزند مهندس تداعی کننده یک کتاب فانتزی یا کمیک است، اما این سریال یک درام اجتماعی است و داستان زندگی کودکی را اندکی پس از تولدش از نیمه دوم دهه 60 تا به امروز روایت می کند.

فیلمنامه توسط سجاد ابوالحسنی نوشته شده و داستان شامل چهار مرحله است که دوران نوزادی، کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی را به تصویر می کشد. علاوه بر شخصیت اصلی، داستان چند کودک دیگر را می بینیم که روزهای تلخ و شیرین زندگی را با هم می گذرانند، مراقب والدین خود هستند و شادی ها و غم های زیادی را با هم تجربه می کنند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *