اخبار روز سینما

لینک مستقیم فیلم مارول به Avengers بعدی!

اخیرا خبری با عنوان لینک مستقیم فیلم مارول به Avengers بعدی آنچه را در این مقاله خواهید دید منتشر کرد.

اخبار اخیر از فیلم آینده مارولز به یک طرح چند قسمتی مهم اشاره دارد که قبل از فاز 6 و Avengers: Secret Wars معرفی شده بود. Marvels بر روی سه عنوان اصلی تمرکز خواهد کرد، با شخصیت های سابق MCU Captain Marvel، Ms. مارول و مونیکا رمبو را در کنار هم قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

انتقاد کارگردان مارولز از تغییرات چندجهانی

تصویر جدید از فیلم The Marvels

لینک مستقیم فیلم مارول به Avengers بعدی

پیوند مارول با Avengers: Secret Wars

این فیلم بخشی از فاز 5 MCU خواهد بود و احتمالاً شامل عناصر زیادی از طرح داستان تا توسعه شخصیت خواهد بود و به سفر حماسه چندجهانی به Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars ادامه خواهد داد.

لینک مستقیم فیلم مارول به Avengers بعدی

جالب اینجاست که مصاحبه ای با مری لیوانوس، تهیه کننده The Marvels، برای شماره آگوست مجله توتال فیلم، اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه فیلم آینده ممکن است با فاز 6 و Avengers: Secret Wars پیوند بخورد، ارائه کرد. کامالا خان لیوانوس و یکی از مرموزترین جنبه های تبلیغ او در دنیای مارول به شرح زیر است:

در سریال خانم مارول، متوجه شدیم که دستبند به همراه شکل دیگری از قدرت، می‌تواند یک حفره موقت در فضا و زمان را مجبور به جابجایی به جای دیگری کند. با استحکام هر دو دستبند، قطعا بیشتر امکان پذیر است و خواهیم دید. این فیلم قطعا فرصت‌های زیادی را برای آینده MCU ارائه می‌کند، مهم نیست که تیم Avengers می‌خواهد با آنها چه کند.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم The Marvels

تریلر جدید فیلم The Marvels

رابطه بین Wonders و Avengers

لینک مستقیم فیلم مارول به Avengers بعدی
لینک مستقیم فیلم مارول به Avengers بعدی

رویدادی که لیوانوس در مورد آن صحبت می کند، قسمت پنجم Miss Marvel است، جایی که دستبند مرموز کامالا او را به موقع به هند می برد. به گفته لیوانوس، این فقط یک رویداد یکباره نبود و داستان اصلی The Marvels به بررسی قدرت هایی می پردازد که می توان با ترکیب هر دو دستبند آزاد کرد. احتمالاً هیجان‌انگیزترین بخش نظرات لیوانوس شامل اشاره او به Avengers: Secret Wars است، که نشان می‌دهد کامالا و دستبندهایی که از طریق شخصیت او معرفی شده‌اند می‌توانند برای اوج حماسه چند وجهی فاز 6 حیاتی باشند.

پیوند مارول با Avengers: Secret Wars

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی با مراجعه به لینک مربوطه می توانید اطلاعات بیشتری از این خبر کسب کنید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا