اضافه شدن شخصیت «هتی» به «مهمونی» با واکنش‌های منفی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده. اکثر مخاطبان روی این مسئله اتفاق نظر دارند که ایرج طهماسب به جای اضافه کردن شخصیت‌های جدید، بهتر است همان شخصیت‌های جذاب قبلی را پررنگ تر کند.

به گزارش پی ام آپ، در قسمت بیست‌ویکم مجموعه «مهمونی»، ایرج طهماسب از شخصیت جدیدی به اسم «هَتی» رونمایی می‌کند. دختری با موهای صاف و عینک روی چشم و البته عادت‌های عجیب که به عنوان رقیب کاری کته به برنامه قدم می‌گذارد.

ماجرا از این قرار است که کته تصمیم به مهاجرت می‌گیرد و هنوز نرفته، برایش آش پشت‌پا می‌پزند و دختری به اسم «هتی» هم به جای او برای کار استخدام می‌شود و لباس‌های فرم او را می‌پوشد. بین آنها دعوا بالا می‌گیرد. در این بین دی‌جی و شاباش هم طرف هتی را می‌گیرند و به او علاقه‌مند می‌شوند.

علیرغم ویژگی هایی که برای او در نظر گرفته شده است، در اوایل ورودش به نمایش، این شخصیت نتوانسته آنطور که باید توجه ها را به خود جلب کند و با توجه به مطالبی که برخی از مخاطبان در قسمت نظرات نوشته اند. “مهمونی” در صفحه اینستاگرام، موقعیت های جالبی ایجاد نکرده است.

«هتی» عروسک جدیدی است که به تازگی به مجموعه «مهمونی» اضافه شده است.

پس از انتشار قسمت بیست و یکم، بسیاری از بینندگان به اضافه شدن شخصیت های جدید اعتراض کردند و نوشتند که نمی توانند با شخصیت هایی که بعد از روحی آمده اند ارتباط برقرار کنند.

بخش قابل توجهی از اعتراضات به دو شخصیت «بوته» و «هتی» است. یکی از بینندگان نوشته است: «شخصیت جدید «هتی» آنقدر فریاد می زند که من نتوانستم قسمت را تا آخر ببینم. لهجه‌اش خوشایند نیست و هویت مستقلی ندارد. یا «شخصیت کته آنقدر جذاب نبود که حالا هتی را شبیه او کرده‌اید». و…

عده ای از طهماسب خواسته اند که نقش سه شخصیت نوک خراب، بوته و هتی را کم کند و بیشتر به مخاطب علاقه مند به کودکان، پشه ها و دیگر شخصیت ها توجه کند.

این بحث ها در حالی مطرح می شود که برخی از شخصیت های ایرج طهماسب پس از چند قسمت جذاب می شوند و جا برای شخصیت های دیگر باز می شود. به همین دلیل هنوز نمی توان درباره شخصیت «هتی» اظهار نظر خاصی کرد.

«مهمونی» به کارگردانی ایرج طهماسب چهارشنبه ها روی سکوی نماوا و فیلمو اکران می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *