دانستنی ها

با آلارم بدنتان هنگام کمبود چربی های سالم در بدن آشنا شوید! / اگر دائما هوس چیپس می کنید این مطلب را بخوانید!

معمولا گفته می شود که شما زمانی که هوس می کنید تا از یک ماده غذایی استفاده کنید این هشداری برای بدن شما است که نشان از کمبوبد ویتامین یا مواد مغذی را آلارم می دهد. حال قصد داریم به این موضوع بپردازیم که هوس چیپس و سیب زمینی سرخ شده چه پیامی برای شما دارد.

اگر شما هم جز کسانی هستید که دائما هوس خوردن غذاهای مختلف را می کنید یا جز افرادی هستید که دلتان می خواهد همه چیز بخورید، باید بدانید که این هشداری از سمت بدنتان است در این مقاله درباره هوس خوردن چیپس و سیب زمینی سرخ کرده مطالبی گفته ایم که در ادامه می خوانید.

چیپس سیب زمینی و خانواده معروف آن سیب زمینی سرخ کرده یکی از غذاهایی است که افراد هوس می کنند، اما تکمیل یک بسته کامل در یک چشم به هم زدن می تواند نشانه کمبود چربی های سالم در بدن باشد. یکی از مهمترین چیزها امگا 3 است. بدن ما این اسید چرب را به طور طبیعی تولید نمی کند، بنابراین برای دریافت مقدار مورد نیاز روزانه باید از غذاهایی مانند سالمون و سایر ماهی های چرب استفاده کنیم.

همچنین ممکن است چربی های سالم بدن شما کاهش یابد، در این صورت باید به سراغ غذاهایی بروید که چربی های سالم را بهبود می بخشد، مانند آجیل و روغن زیتون.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا