اخبار در مورد موضوع فینیکس برای غافلگیری به کربی سیلی می زند به تازگی منتشر شده و با واکنش بسیار شدید کاربران مواجه شده است.

در فیلم (ناپلئون)، واکین فینیکس به ونسا کربی سیلی می زند و سروصدا به پا می کند: خشونت خانگی جذاب است فینیکس به کربی سیلی می زند تا او را غافلگیر کند. در ادامه بیشتر خواهید خواند.

فینیکس برای غافلگیری به کربی سیلی می زند

کربی به فینیکس باخت

ناپلئون ریدلی اسکات قبل از انتشار بحث برانگیز بود. در صحنه ای از این فیلم، خواکین فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت به همسرش ژوزفین با بازی ونسا کربی سیلی می زند. Slap در فیلمنامه نبود، اما کربی و فینیکس توافق کرده بودند که یکدیگر را غافلگیر کنند.

با این حال، فدراسیون کمک به زنان بریتانیا با انتشار بیانیه ای نسبت به عواقب این سیلی هشدار داده است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران فیلم ناپلئون

هدست سینما و واقعیت مجازی Vision Pro; از خواکین فینیکس تا ناپلئون

فینیکس برای غافلگیری به کربی سیلی می زند

فینیکس به دلیل غافلگیری به کربی سیلی زد

اسکات در مصاحبه ای با Empire اعتراف کرد: فونیکس ناگهان به او سیلی زد. کربی حتی نمی‌دانست که قرار است سیلی بخورد، کل اتاق نفس خود را حبس کرده بود و صحنه‌ای که ممکن بود کسل‌کننده باشد ناگهان جادویی شد.

فینیکس همچنین به Empire گفت: “ببین، کاری را که فکر می کنی درست است انجام بده.” گفتم: همچنین. تو می توانی به من سیلی بزنی، مرا در آغوش بگیری، مرا بکشی، ببوسم، هر چه هست.

ما تصمیم گرفتیم همدیگر را غافلگیر کنیم و لحظاتی را خلق کنیم که وجود نداشت، زیرا هر دو می خواستیم از کلیشه های درام های تاریخی اجتناب کنیم. و من در مورد لحظات برنامه ریزی شده صحبت می کنم.

فینیکس برای غافلگیری به کربی سیلی می زند
فینیکس به دلیل غافلگیری به کربی سیلی زد

در بیانیه سازمان کمک زنان آمده است: «در حالی که به تصویر کشیدن خشونت خانگی و سوء استفاده در فیلم و تلویزیون می‌تواند آگاهی و بحث ایجاد کند، بسیار مهم است که تجربیات قربانیان با آگاهی کامل و فقط با هدف آموزش مسئولانه به مخاطب ساخته شود، نه اینکه به مخاطبان آموزش داده شود. با رمانتیک کردن سوء استفاده.” باید بر مشکل غلبه کرد.

در حالی که توافقی بین بازیگران وجود داشت، اظهاراتی مانند این می‌توانست محدودتر باشد و این واقعیت را بیان کند که آزار و خشونت خانگی در جامعه ما کاملا غیرقابل تحمل است.

کربی در مصاحبه ای با Empire گفت: داشتن یک شریک خلاق بهترین چیز است و باعث می شود ریسک نکنید. من طرف تو هستم. و با هم به مکان های ترسناک می رویم.

کربی به فینیکس باخت

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فینیکس برای غافلگیری به کربی سیلی می زند چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *