فروردین:

کارت کیمیاگر

تغییرات پیش بینی نشده ممکن است شما را مجبور کند که برنامه اصلی خود را کمی تغییر دهید. اگر برخی از کارهای غیر ضروری را از برنامه خود حذف کنید اشکالی ندارد، اما به بهانه کمبود وقت عمل به وعده های خود را به دیگران به تعویق نیندازید. با کمی منطق و برنامه ریزی مجدد، می توانید زمان خود را به بهترین نحو مدیریت کنید تا بتوانید وظایف اصلی خود را انجام دهید و نیازی به بی ادبی نداشته باشید.

متولد شدن اردیبهشت ماه:

کارت ستاره

امروزه جنبه هنری وجود شما در حرکت است و انجام کارهایی که نیاز به منطق و محاسبات پیچیده دارد، مانند نوشتن گزارش های فنی یا حسابداری برای شما سخت و طاقت فرسا است. سعی کنید کارهایی انجام دهید که از نظر ذهنی و روحی شما را تقویت می کند، مانند قدم زدن در طبیعت یا گوش دادن به موسیقی. اگر عاشق خلق آثار هنری هستید، حتما این کار را در برنامه خود بگنجانید، اگر نه، امروز ممکن است روز خوبی برای شروع باشد.

متولد شدن خرداد:

کارت جعلی

به نظر می رسد امروز یک روز عالی برای استراحت و اجازه دادن به ذهن شما به جایی که می خواهد برود و از نگرانی های روزمره فرار کند. شما در دنیای فانتزی و فانتزی زندگی می کنید، پس بهتر است برنامه ریزی و کارهایی که نیاز به منطق و استدلال دارند را در برنامه امروز خود قرار ندهید. ممکن است برخی مشکلات جزئی بین شما و اعضای خانواده شما ایجاد شود. به جای اینکه آنها را مجبور کنید حرف های شما را بپذیرند، بهتر است بخشش خود را نشان دهید.

متولد شدن تیر:

کارت خورشید

معمولاً صبح بهترین زمان روز برای شما نیست و ترجیح می دهید تا حد امکان بخوابید، اما آنچه را که امروز صبح می تواند اتفاق بیفتد را دست کم نگیرید. ذهن شما کاملا باز است و می توانید تقریباً برای هر مشکلی در این فرصت راه حلی بیابید. پس صبح زود بیدار شوید و از این فرصت فوق العاده نهایت استفاده را ببرید.

متولد شدن مرداد:

کارت درویشی

امروز بالاخره برای حل یکی از مشکلات مالی که مدت هاست گریبان تان را گرفته بود آماده می شوید و متوجه می شوید که آنقدرها هم که فکر می کنید پیچیده نیست. البته نباید اجازه دهید آرامش شما این توهم را ایجاد کند که می توانید هر چقدر که می خواهید خرج کنید. باید تمام مزایا و معایب را به خصوص در خرید اجناس با قیمت بالا در نظر بگیرید و تصمیم نهایی برای خرید را به فردا موکول کنید.

متولد شدن شهریور:

کارت برج کارت برج

امروزه همه چیز می تواند از نامطمئن به غیرعادی تبدیل شود که می تواند به نتایج اشتباه منجر شود. اگرچه شما بسیار هوشمندانه با وضعیت فعلی برخورد می کنید، اما شرایط کیهانی به گونه ای است که نمی توانید به خوبی از اطلاعات غیر معتبر و مفید تشخیص دهید. به جای اینکه خود را عصبی و تحت فشار قرار دهید، سعی کنید بدون تصمیم گیری جدید به کاری که شروع کرده اید ادامه دهید.

متولد شدن مهر:

کارت مرد حلق آویز

کارت مرد حلق آویز: شما نمی دانید امروز چه کاری انجام دهید و از کجا شروع کنید. دلت می‌خواهد از زیر بار این همه وظایف و مسئولیت‌ها فرار کنی، به جایی بروی که کسی را نبینی و از عقاید و قضاوت‌های دیگران دور شوی. با این حال، آینده شما را به سوی خود می‌خواند، هرچند مشخص و روشن نیست و نمی‌توانید دست در دست هم بیکار بنشینید. در صورت امکان، امروز برنامه خود را سبک کنید و کارهای غیر ضروری را به یک روز دیگر بسپارید.

متولد شدن آبان:

برد پاور

کارت پاور: امروز باید رویاهای خود را در رتبه دوم قرار دهید تا انرژی خود را بر دنیای اطراف خود متمرکز کنید. ممکن است برای تغییر مسیر ناگهانی یا تعهد جدید تحت فشار قرار بگیرید، اما نباید اجازه دهید حساسیت بیش از حد نسبت به اطرافیانتان بر عقل و منطق شما تأثیر بگذارد و شما را مجبور کند مطابق انتظارات آنها عمل کنید. مهم نیست دیگران چه می گویند، برای تصمیم گیری باید به ندای درون خود گوش دهید. شما در حال حاضر قدرت تغییر بسیاری از چیزها را دارید.

متولد شدن آذر:

پاپ کارت

پاپ کارت: امروز می خواهید از شلوغی زندگی روزمره فاصله بگیرید و آرامش روحی پیدا کنید. از آنجایی که نمی‌توانید این کار را آنطور که می‌خواهید انجام دهید، به احتمال زیاد وارد دنیایی فانتزی خواهید شد تا در آنجا به این آرامش برسید. اگر روی کمی آرامش تمرکز کنید اشکالی ندارد، اما باید کارهایی را که روی میزتان انباشته شده اند نیز در نظر بگیرید.

متولد شدن دی:

کارت عدالت

شما می خواهید همه دیدگاه منصفانه و بی طرفانه شما را در مواجهه با اختلافات و اختلاف نظرها ببینند، اما احتمالاً این فقط برداشت شخصی شماست و آنقدرها هم که فکر می کنید بی طرف نیستید. در هر صورت صحبت کردن در مورد آن بسیار بهتر از سکوت است، زیرا این سکوت می تواند شما را به مسیر اشتباه هدایت کند. اگرچه در ابتدا صحبت در مورد این موضوع دشوار است، اما از همان ابتدا صادق بودن مفید است.

متولد شدن بهمن:

کارت امپراتور

کارت امپراطور: شما نسبت به افرادی که امروز ضعیف تر از شما هستند رفتار مهربان تری دارید و با آنها همدردی می کنید. واقعاً تحسین برانگیز است که بخواهید به کسی که به شما نیاز دارد کمک کنید، اما بهتر است سعی کنید با دقت و دقت بیشتری به دیگران کمک کنید و قبل از هر اقدامی مطمئن شوید که آنها واقعاً خودشان چنین کمکی را می خواهند. این فقط می تواند یک سوء تفاهم باشد.

متولد شدن اسفند:

کارت عاشق

وقتی امروز از خواب بیدار می شوید، ناگهان احساس می کنید که موجی از نبوغ بی سابقه به سمت شما می آید. اما قبل از اجرای این ایده ها بهتر است کمی بیشتر فکر کنید. پرداختن به مسائل جزئی در روابط عاطفی می تواند خسته کننده و زمان بر باشد، اما برای رشد رابطه و درک متقابل کاملا ضروری است. گاهی اوقات یک فرد عاشق، دیگری را در سکوت درک می کند، اما کلمات همیشه بهترین راه برای ایجاد یک پیوند عمیق هستند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *