اخبار روز

دستگیری یک آدم ربایی 200 هزار دلاری در غرب تهران توسط پلیس!/جزئیات

به گزارش ایسنا؛ سردار محمد معظمی گودرزی با اعلام این خبر گفت: با دریافت خبری از مرکز تماس فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گروگانگیری در یک آپارتمان در تهران، موضوع در دستور کار کلانتری محل قرار گرفت و در تحقیقات اولیه مطرح شد. مشخص شد که این اقدام توسط پنج شهروند یکی از کشورهای همسایه انجام شده است.

وی با استناد به حضور ماموران در محل گفت: ماموران کلانتری تهرانسر با حضور در محل، با انجام تحقیقات مقدماتی متوجه شدند متهمان بین 22 تا 33 سال سن دارند و با سلاح سرد دو گروگان را گرفته اند. این افراد برای آزادی گروگان های خود از خانواده این دو نفر مبلغ 200 هزار دلار درخواست کرده بودند. اما خانواده این دو نفر تصمیم درستی گرفتند و به پلیس اطلاع دادند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: با رسیدن به موقع ماموران پلیس هر پنج متهمی که دو گروگان خود را شکنجه کرده بودند بلافاصله دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

معظمی گودرزی با اشاره به اینکه گروگان ها دو جوان 21 و 24 ساله و از اتباع کشور همسایه هستند، گفت: 5 متهم دستگیر شده نیز به انجام خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند. برای ادامه پرونده “روشن شدن جرم”. دو گروگان نیز به خانواده هایشان تحویل داده شدند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا