اخبار روز

اخراج متخلفان در پی درز اطلاعات محرمانه در مورد معاملات بورس اوراق بهادار!/جزئیات

در مرحله اول، پس از اخراج عواملی که اطلاعات معاملات غیرقانونی را نشر می‌دهند، موضوع به شیوه‌ای مناسب به مرجع صلاحیت‌دار ارجاع داده می‌شود تا به دستیابی به نتیجه نهایی و اعمال مجازات برای متخلفان طبق قوانین پیگیری شود.

سخنگوی سازمان بورس از برکناری متخلفان خبر داد و به افشای غیرقانونی برخی اطلاعات محرمانه معاملات بازار سرمایه اشاره کرد.

به گزارش پی ام آپ، «امیرمهدی صبایی» از برکناری فرد خطی پس از افشای غیرقانونی بخشی از اطلاعات محرمانه معاملات بورس خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افشای غیرقانونی بخشی از اطلاعات بورس اوراق بهادار. در معاملات بورس اوراق بهادار، سازمان بورس به وظایف نظارتی خود عمل می کند. وی با هدف حفظ محرمانه بودن اطلاعات تراکنش های افراد، با فوریت به این موضوع پرداخت.

وی بیان کرد: در گام اول ضمن عزل متخلفان از افشای غیرقانونی اطلاعات معاملات، موضوع را به نحو مقتضی از مرجع مربوطه تا نتیجه نهایی پیگیری خواهد کرد تا متخلفان طبق قانون مجازات شوند.

صبایی ادامه داد: این شرکت ضمن اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تکرار این مشکل، در صورت مواجهه با مواردی که در رصدهای منظم خود حاکی از انتشار غیرقانونی اطلاعات باشد، به سرعت و بدون اغماض موضوع را به صورت مجدانه بررسی و رسیدگی می کند. به موقع برخورد انضباطی مناسب انجام خواهد شد.»

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا