اخبار روز

پورشه رنگارنگ منصوری محدود به 10 دستگاه (+ عکس)

عصر ایران– نام خانوادگی منصوری با هر ماشینی که گنجانده شود، فعلاً انتظارات مخاطبان بالای 100 است و این نه تبلیغ است و نه تعارف! زیرا ما در مورد یکی از اصیل ترین تیونرها در صنعت خودروسازی بین المللی صحبت می کنیم.

منصوری اخیراً یک پورشه 911 پیدا شده است توربو اس به سراغ هیولایی با نام رفت P9LM EVO 900 از آنجا برو بیرون کد 900 در اینجا اهمیت ویژه ای دارد زیرا کد درایو را برای مخاطب بازنشانی می کند.

اول از همه، بیایید این تصور را داشته باشیم که منصوری یک کیت بدنه سنگین را اجرا کرده است، هرچند وزن سنگینی ندارد، اما از نظر جزئیاتی که می بینید. در مورد وزن نیز باید بگوییم که بیشتر قسمت های بدنه از فیبر کربن ساخته شده است که تاثیر مهمی در زیبایی و مهندسی وزن دارد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، پورشه جدید منصوری ترکیب رنگی بسیار خاصی دارد. ترکیبی جالب از رنگ مشکی و سبز بافت، بنابراین حتی رینگ ها هم با این ترکیب مطابقت دارند. در داخل کابین نیز وضعیت مشابهی در نظر گرفته شده بود با این تفاوت که رنگ سبز گرم با رنگ نعنایی یخی خاص جایگزین شد تا تعادلی مجلل و زیبا بین گرمای بیرون و سرمای داخل ایجاد شود.

با توسعه جزئیات کابین، پوشش فیبر کربنی همچنان جذابیت خود را دارد.

در مورد موتور، پورشه در اینجا به طور استاندارد با یک موتور 3.8 لیتری 6 سیلندر biturbo عرضه می شود. منصوری برای افزایش قدرت به 900 اسب بخار و گشتاور به 1009 نیوتن متر از اینترکولر، سیستم اگزوز، رمپ و … جدید استفاده کرده است.

پورشه 911 توربو اس منصوری از استارت ایستاده در 2.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد که حدود یک دهم ثانیه بهتر از نسخه استاندارد است. حداکثر سرعت 339 کیلومتر در ساعت است.

(+عکس)

سه خروجی اگزوز در دیفیوزر و یک اسکوپ روی شیشه عقب نیز در انتهای خودرو جلب توجه می کند. معمولاً از این اسکوپ در سوپراسپرت ها برای کاهش دمای ناشی از حرکت سریع خودرو استفاده می شود و معمولاً برای اطمینان از حداکثر ورودی هوا روی سقف نصب می شود. اما در پورشه منصوری جدید، زاویه دید به گونه ای است که نمی توان به تهویه آن اعتماد کرد و به نظر بیشتر جنبه نمایشی دارد.

طبق اعلامیه منصوریتنها 10 دستگاه از P9LM EVO 900 تولید خواهد شد، خریداران می توانند نسخه کوپه یا کانورتیبل آن را سفارش دهند. البته دید تلسکوپی از نسخه کانورتیبل حذف شده است.

هنوز قیمت آن مشخص نشده است، اما نسخه استاندارد توربو S در بازار آمریکا 232050 دلار قیمت دارد.

پورشه 911 توربو اس منصوری

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا