کاروان‌های راهیان نور میراث گرانبهایی را به نسل های آینده منتقل می کنند

 استاندار گیلان گفت: کاروان های راهیان نور مشعل فروزانی هستند که میراث گرانبهایی را به نسل های آینده منتقل می کنند.

به گزارش پی ام آپ، اسدالله عباسی  استاندار گیلان عصر چهارشنبه در همایش بزرگ تجلی اخلاص، تجلیل از خادمین شهدا، عوامل اجرایی راهیان نور و کاروان پیاده مرقد مطهر امام راحل در مصلای رشت، اظهار کرد: کاروان پیاده که به مرقد امام راحل اعزام شدند و همچنین کاروان های راهیان نور رسالت سنگینی را بر دوش داشتند که کار و عمل آنان موفقیت آمیز است.

نماینده عالی دولت در گیلان افزود: کاروان های راهیان نور، راهی را که شهدا برای ما هموار کردند را آشکار می سازند که ما باید با افتخار این راه را طی کنیم.

وی ادامه داد: ما نیز در برهه کنونی بایستی فداکاری رزمندگان و همچنین خط مشی امام راحل را به نسل های آینده انتقال دهیم و در این مسیر نیز باید صبر، اسقامت و ایستادگی را از خانواده های شهدا و ایثارگران بیاموزیم.

استاندار گیلان به فرارسیدن ماه محرم اشاره و اضافه کرد: عفاف و حجاب برگرفته از آموزه های دینی است و با فرارسیدن ماه محرم این آموزه ها باید بیش از پیش در جامعه نمایان می شود.

عباسی تاکید کرد: در همه زمینه ها پیروزی از آن ملت ایران است و با اقتدار نیز از این پیچ تاریخی هم عبور خواهیم و ما برای خدمت به مردم از همه ظرفیت استفاده می کنیم.

در همایش بزرگ تجلی اخلاص، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان و جمعی از مسوولان سپاه به همراه مسوولان کاروان های راهیان نور گیلان نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *