اگر زمان کافی برای دیدن سریال‌های طولانی را ندارید. برای لذت بردن از اوقات فراغت بهترین مینی سریال‌ها را دانلود کنید

شاید برای همه ما وقت کافی برای تماشای سریال های طولانی نباشد و بخواهیم بهترین مینی سریال ها را دانلود کنیم تا از اوقات فراغت خود لذت ببریم و در یک یا چند روز به پایان برسانیم. اگر به دنبال بهترین مینی سریال هستید ما در این مطلب لیستی از محبوب ترین و محبوب ترین مینی سریال های خارجی را ارائه کرده ایم. با ما همراه باشید

عشق و مرگ

مینی سریال عشق و مرگ طی دو ماه گذشته در هفت قسمت از کانال مکس پخش شد. الیزابت اولسن نقش اصلی این سریال را بر عهده دارد و جسی پلمونز که شاید از فارگو یا بریکینگ بد به یاد داشته باشید نیز در نقش اول سریال ظاهر شد. اولسن نقش کندی را بازی می کند، یک زن شهر کوچک که در گروه کر کلیسا حضور دارد و اعتقادات مذهبی نسبتاً سختی دارد. او با آلن گور که عضو گروه کر کلیسا نیز هست آشنا می شود. این دو در جریان بازی والیبال با هم آشنا می شوند و کندی بوی هوس آلن را می گیرد و تصمیم می گیرد با این مرد وارد رابطه عاشقانه شود.

خواهران بد

بهترین مینی سریال‌ها را برای لذت بردن اوقات فراغت خود دانلود کنید!

سریال خواهران بد محصول بلژیک و در ژانر درام هیجان انگیز است و در این سریال خواهران ناسازگار گاروی پس از از دست دادن مادر و پدرشان دوباره همدیگر را ملاقات می کنند و قول می دهند همیشه از یکدیگر مراقبت کنند و  نقشه‌ای می‌ریزند تا شوهر خواهرشان، جان پل را به خاطر رفتارش با خواهرشان گریس، بکشند. پس از مرگ نابهنگام او دو مأمور بیمهٔ عمر سعی دارند اثبات کنند که خواهران در مرگ او دخیل بوده‌اند.

پرنده سیاه

بهترین مینی سریال‌ها را برای لذت بردن اوقات فراغت خود دانلود کنید!

این سریال که برای اولین بار در اپل تی وی پلاس پخش شد، درباره یک ستاره جوان و آینده دار فوتبال است که چندین بورسیه تحصیلی فوتبال به او پیشنهاد شد، اما در عوض در شیکاگو ماند تا به تجارت پرسود خود ادامه دهد. او که از طریق خرید و فروش مواد مخدر تجارت پر رونقی داشت، زمانی که طی عملیات گسترده ای به نام «عملیات برف پاک کن» دستگیر شد و در دادگاه در جریان محاکمه اش، با تعهد دادگاه موافقت کرد که فکر می کرد تنها پنج سال بود و می توانست پس از چهار سال حبس، به صورت مشروط آزاد می شود. اما در همان زمان علاوه بر اتهام خرید و فروش مواد مخدر، به دلیل نگهداری انواع سلاح های گرم غیرمجاز به ده سال حبس بدون آزادی مشروط محکوم شد.

مرد بلوطی

بهترین مینی سریال‌ها را برای لذت بردن اوقات فراغت خود دانلود کنید!

«مرد بلوطی» یک سریال اکشن و معمایی دانمارکی محصول نتفلیکس است و درباره جسد زن جوانی است که به طرز وحشیانه ای به قتل رسید و در زمین بازی کودکان پیدا شد. یکی از دستان او قطع می شود و در جایی نزدیک جسد، عروسکی از بلوط روی زمین رها می شود و دو کارآگاه با کمک این سرنخ به دنبال قاتل می روند.

این درد خواهد داشت

بهترین مینی سریال‌ها را برای لذت بردن اوقات فراغت خود دانلود کنید!

this is going to hurt یک مینی سریال تلویزیونی کمدی درام پزشکی بریتانیایی است که توسط آدام کی و بر اساس خاطرات او به همین نام ساخته شده است و بر زندگی گروهی از پزشکان جوان که در یک بخش زنان و زایمان در یک بیمارستان خدمات بهداشت ملی مشغول به کار هستند، تمرکز دارد  و به شکلی کاملاً صادقانه زندگی یک پزشک جوان در بخش زایمان و تبعاتی که این شغل برای او دارد را به تصویر می کشد.

جاسوس

بهترین مینی سریال‌ها را برای لذت بردن اوقات فراغت خود دانلود کنید!

جاسوس یک مینی سریال انگلیسی است که توسط گیدئون راف، کارگردان و نویسنده اسرائیلی در فرانسه تولید شده و زندگی واقعی الی کوهن، جاسوس موساد را روایت می کند. داستان به سال‌های قبل از درگیری اسرائیل و سوریه در سال 1967 برمی‌گردد. الی کوهن در پوشش «کامل امین ثابت» تاجر سوری در زمینه کشتی‌رانی از طریق آرژانتین به سوریه می‌رود و کم‌کم با استفاده از روابط شخصی و آشنایی که پیدا می کند، وارد دولت سوریه می شود و به این پست می رسد. مشاور توسعه امین الحافظ نخست وزیر.

فلیشمن دچار مشکل شده است

بهترین مینی سریال‌ها را برای لذت بردن اوقات فراغت خود دانلود کنید!

فلیشمن در دردسر یک سریال آمریکایی محصول سال 2022 به کارگردانی شاری اسپرینگر برمن و رابرت پولچینی است که به طور مشترک این مینی سریال را کارگردانی کرده اند و داستان آن درباره مردی 41 ساله به نام توبی فلیشمن است که پس از 15 سال ازدواج همسرش را به دست می آورد. طلاق. در همین حال، او خود را غرق در دنیای دوستیابی در یک اپلیکیشن می‌بیند اما درست در آغاز دستیابی به موفقیت‌هایی که هرگز در جوانی‌اش به آن‌ها نرسیده بود، همسر سابقش راشل ناپدید شده و او را با هانا 11 ساله و سولی 9 ساله رها می‌کند و…

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *