محسن یگانه

به نقل از شمانیوز، محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ است. محسن یگانه دانشجوی ترم ششم مهندسی صنایع دانشگاه آزاد است، دو خواهر دکتر و دندانپزشک دارد و یک برادر به نام کمیل دارد. تاریخ تولد محسن یگانه ۲۳ اردیبهشت ماه 1364 در گنبدکاووس است.

از چند روز گذشته تصمیم عجیب محسن یگانه برای فروش بلیت کنسرتش از طریق یکی از سایت های فروش بلیت سینما (سینماتیکت) حاشیه ساز شده بود. تصمیمی که آینده این خواننده و تهیه کننده اش را به دادگاه می کشاند.

بهمن بابازاده (خبرنگار موسیقی) از احضار دادگاه محسن یگانه با شکایت تهیه کننده قبلی خود خبر داد. به گزارش این خبرنگار، یگانه به دلیل بدهی و اختلافات مالی با برادران حاتم پور با محرومیت از سایت های فروش بلیت موسیقی مواجه است. بنابراین تصمیم گرفت برای فروش بلیتش با سایت فروش بلیت سینما همکاری کند!

در هفته های اخیر صحبت های این خواننده در مورد سن هر روز موج جدیدی از نظرات را به راه انداخت. یگانه در اولین کامنت خود با بیان اینکه سایت های بلیت کنسرت از فروش بلیت او امتناع می ورزند، روی صحنه کنسرت خود اعلام کرد: خیلی ها دوست نداشتند که ما روی این صحنه بودیم و حتی حاضر نشدند بلیط برای کنسرت ما بفروشند.

با کشیده شدن این اختلاف به سایت های فروش بلیت سینما، باید دید این شروعی برای ورود این سایت ها به عرصه موسیقی خواهد بود یا این پرونده قضایی بر فعالیت این سایت ها تاثیر خواهد گذاشت.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *