تیم منچستر یونایتد

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، منچستریونایتد هنوز در تابستان امسال بازیکن جدیدی به تیم خود اضافه نکرده است و رسانه های اسپانیا گزارش می دهند که بودجه آنها به دلیل “هزینه های کلان” به دلیل محدودیت های FFP (بازی جوانمردانه مالی) کاهش یافته است. یونایتد 142 میلیون یورو (122 میلیون پوند/155 میلیون دلار) در فصل 2021/22 و 243 میلیون یورو (208 میلیون پوند/266 میلیون دلار) در فصل 2022/23 هزینه کرد.

اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد، این شانس را خواهد داشت که تابستان امسال هزینه‌های کلانی داشته باشد، اما فعلاً این امر توسط قوانین محدود شده است، به این معنی که دکلان رایس و هری کین علی‌رغم تمایل داخلی‌شان نمی‌توانند به اولترافورد نقل مکان کنند. گفته می شود که یونایتد در تابستان امسال و در میان مذاکرات با آندره اونانا، بازیکن اینترمیلان، علاقه مند به جذب یک دروازه بان جدید است.

اولین فصل کامل تن هاخ با بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی در جام کارابائو به پایان رسید، اما باید دید برای فصل جدید چقدر پول در اختیار بازیکن هلندی قرار خواهد گرفت. یونایتد همچنان در انتظار مالک جدید است، اما روند نقل و انتقالات باشگاه هنوز کامل نشده است و همین امر باعث محدود شدن بیشتر بودجه در دسترس باشگاه شده است.

یونایتد قصد دارد تا قبل از شروع فصل 2023/24 ترکیب خود را نهایی کند و ماه آینده در اولین بازی دوستانه پیش فصل به مصاف لیدز خواهد رفت.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *