سعید عزت اللهی

پرسپولیسی ها به دنبال سعید عزت اللهی برای جایگزینی هافبک های خود هستند. هافبک تیم ملی با وایله دانمارک قرارداد دارد و در تماسی که مدیران پرسپولیس با عزت اللهی داشتند، از باشگاه دانمارکی برای حل مشکل قراردادش با پرسپولیس خواستار رضایت شد.

به گزارش پی ام آپ، نقل و انتقالات تیم های داخلی در حال حاضر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است و تیم‌های لیگ برتر در تلاشند با جذب بازیکنان موردنظر، رقابت‌های جدید را با قدرت شروع کنند. با توجه به اینکه باشگاه‌ها از عقد قرارداد دلاری و یورویی با بازیکنان منع شده‌اند، بحث درباره بازگشت برخی لژیونرها به لیگ برتر به گوش می‌رسد.

در سال‌های اخیر، همواره نام سعید عزت‌اللهی به عنوان بازیکنی مطرح شده که در فوتبال ایران طرفداران زیادی دارد. این بار نیز، اسم او به عنوان بازیکنی که مورد توجه استقلال و پرسپولیس است، منتشر شده است.

اگرچه سعید عزت‌اللهی ترجیح می‌دهد در فوتبال اروپا به بازی بپردازد، اما پایان قراردادش در وایله شایعاتی درباره آینده‌اش به دنبال داشته است.

همچنین شنیده می‌شود که یحیی گل‌محمدی اعتقاد ویژه‌ای به بازیکنی سعید عزت‌اللهی دارد و از درویش خواسته است تا زمینه حضور او در پرسپولیس را فراهم کند. بازیکنان پرسپولیسی حاضر در اردوی تیم ملی نیز گفته‌اند که صحبتهایی با این بازیکن برای حضور در پرسپولیس داشته‌اند.

علاوه بر این، علیرضا بیرانوند، پیش از عمل جراحی روی فک خود، در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبالی تایید کرده است که بازیکنان پرسپولیس در تلاش برای جذب سعید عزت اللهی هستند.

پرسپولیس در حال حاضر به دنبال یک هافبک دفاعی است که گفته می‌شود جواد نکونام هم این بازیکن را برای استقلال می‌خواهد. باید دید که آیا سعید عزت‌اللهی به لیگ برتر بازگشت خواهد کرد یا خیر.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *