به گفته پی ام آپ، مدیران این خودروساز اعلام کردند به دلیل تکمیل ظرفیت تصمیم گرفتند در دور دوم محصولی را پشت ویترین سامانه تعبیه شده قرار ندهند، بنابراین در حال حاضر تمام تمرکز خود را بر روی تحویل محصولات فروخته شده متمرکز کرده‌اند.

ایران خودرو فراخوان تکمیل پرداخت را از خریداران چهار محصول خود صادر کرد. متقاضیانی که برای پژو 207 گیربکس دستی، پژو 207 گیربکس اتوماتیک، سمند سورن پلاس دوسوخت و دنا پلاس در دور اول فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه و پیامک دریافتی ثبت نام کرده اند، می توانند پرداخت خود را تکمیل کنند.

همانطور که از سوی آبی های جاده ای ویژه اعلام شده، این فراخوان تنها برای سومین قسمت از اولویت های پاییز 1402 با موعد تحویل آذرماه 1402 اعلام شده است که بر اساس اعلام این فراخوان برای ایران، خودروسازان قسمت سوم را نیز اختصاص دادند. اولویت های پاییز 1402

متقاضیان چهار محصول فوق توجه داشته باشند که مبالغ واریزی آنها صرفاً پیش پرداخت بوده و قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت در زمان تحویل (هفته چهارم دی ماه 1402) از آنها تعیین و دریافت خواهد شد.

نکته مهم در این زمینه تحویل دنا پلاس در فاز سوم عرضه پاییزه از ایران خودرو است. خودرویی که در روزهای اخیر چالش قیمتی را تجربه کرد. ابتدا شورای رقابت در زمان اعلام قیمت های جدید محصولات ایران خودرو، دنا پلاس، پژو 207 با گیربکس دستی و پژو 207 با موتور TU3 را کاهش داده بود. اما ایران خودرو قیمت اعلامی دنا پلاس را علیه مدیریت افزایش داده بود. این اتفاق ثبت نام کنندگان را پشت درهای شورای مسابقات کشاند. تظاهرکنندگان خواستار دخالت شورای رقابت شدند. اعضای این شورا تشکیل جلسه دادند. شنیده ها حاکی از آن است که این شورا از انتقال قیمت جدید دنا پلاس به ایران خودرو خبر داده است. با توجه به فراخوان مذکور برای متقاضیان سه محصول و دنا پلاس، به نظر می رسد شایعات ارسال قیمت جدید از سوی شورای رقابت برای ایران خودرو صحت داشته باشد.

متقاضیان منتظر اعلام قیمت های جدید توسط مدیران ایران خودرو هستند تا ثبت نام کنندگان دنا پلاس بدانند نتیجه اعتراض به قیمت این خودرو به کجا کشیده شده است.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *