اخبار روز سینما

احتمالاً خوشحال خواهند شد که ما در میدان پیروز شدیم / حالا همه هنرمندانی که ارتباطشان با تلویزیون قطع شد باید برای اجرای نمایش در خانه از ما اجازه بگیرند / آنها را به تلویزیون برمی گردانیم یا حسابشان با کرم الکتبین باشد.

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

پرویز پرستویی هنرمند سرشناس نسبت به واگذاری شبکه نمایش خانگی به صدا وسیما واکنش تندی نشان داد.

پرویز پرستویی بازیگر پیشکسوت سینما که در سال های اخیر در چندین سریال تلویزیونی بازی کرده است، درباره خبر منتشر شده نوشت: پایان نمایش خانگی، نمایش خانگی به دست صدا و سیما افتاد و این یعنی سونامی هنرمندان. . ممنوعیت ها و پایان سرگرمی مردم!” !!

وی در ادامه نوشت: یادم هست که بعد از تعطیلات نوروزی سال 1402، آقای پیمان جبلی رئیس صدا و سیما به خاطر برنامه های نوروزی که داشتند، گفت: خدا را شکر جلوی مردم روسفید شدیم. برای مردم آماده شده بود.” بود؟ شاید به خاطر حضور آقای مهران رجبی بود که همه مجری ها را جذب کرد. یکسری کلید داده بودند و می گفتند آقا شما و این تلویزیون هستید که به فکر فرهنگ و مردم است، حتی در تعطیلات عید هم به خانه نرفت. همه چیز دست من است، بالاخره شنبه افتاد. به نوروز من خودم ریش و قیچی دارم. اکنون همه هنرمندانی که ارتباط خود را با تلویزیون قطع کرده اند باید برای اجرای نمایش در خانه از ما اجازه بگیرند، اما ما به رقبای خود اجازه نمی دهیم. قدره را سر دوراهی می گذاریم، می گوییم هر که جرأت کند از اینجا بگذرد. خلاصه ازشون میاریم که برگردن تلویزیون و مثل بچه ها گوش کنن، سرشون رو بذارن پایین و کارشونو بکنن یا با کرم و منشی حسابی داشته باشن.

پرویز پرستویی نوشت: شاد باش جوانترین بنده، 14 سال است تلویزیون خدا حافظ می کنم و برنمی گردم، از نظر من گاهی مرغ پا دارد… من فقط می توانم در خانه شرکت کنم. نشان بده، اگر کار خوبی بود که شایسته مردم بود، چه کار می‌کردم.» وگرنه میرم سینما یا تئاتر، اگه هیچ کدوم از اینا کار نکرد بقیه رو میگم و بعد… به هر حال ما چی فکر میکنیم، چی شد”

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا