اخبار ورزشی

رفتار غیرحرفه‌ای محمدحسین کنعانی زادگان در دیدار فینال کفاف! /جزئیات

محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع تیم ملی در دیدار فینال کفاف مقابل ازبکستان رفتار خود را انجام داد و انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

به گزارش عرش آنلاین ، در دیدار فینال کفا در یک صحنه محمدحسین کنعانی زادگان به پنالتی بازیکن تیم حریف نظر داد که داور به ادامه بازی دستور داد. در پی این تصمیم محمدحسین کنعانی زادگان به قدری به داور اعتراض کرد که با کارت قرمز داور مواجه شد و امتناع وی از خروج از زمین باعث ایجاد تنش در زمین شد و بازی برای دقایقی متوقف شد.

این رفتار باعث شد تا اهالی فوتبال از مدافع ملی پوش انتقاد کنند و برخی قصد داشته اند این بازیکن را جدی بگیرند تا درس عبرتی برای سایر بازیکنان شود و با این اعتراضات آسیبی به تیم ملی وارد نشود.

شبهه محرومیت محمدحسین کنعانی زادگان از سوی فدراسیون فوتبال و حتی امیر قلعه نویی مطرح شد اما به نظر می رسد امیر قلانوی به طور جدی با او در میان گذاشته و تصمیم گرفته دیگر این کار را انجام ندهد.

حمید مطهری یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی درباره رفتار محمدحسین کنعانی زادگان و تصمیم کادرفنی تیم ملی گفت: می دانید در چنین لحظاتی آدرنالین بازیکن فوق العاده بالاست، یک اتفاق وحشتناک هم وجود داشت. جو ورزشگاه بعضی ها می توانند این مشکل را کنترل کنند.»حسین واقعا پسر خیلی خوبی است. قلعه نویی با او صحبت کرد و تمام نکات را به او گفت. او خیلی محکم صحبت کرد اما باید به بازیکن جا داده شود. می دانم که زیبا نبود، اما در آن شرایط سخت، آن چیزها اتفاق می افتد.”

این حرف ها یعنی امیر قلعه نویی گوش محمدحسین کنعانی زادگان را بازنشسته کرده و این بازیکن در میانه محرومیت نیست.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا