اخبار روز

ریزش ساختمان در گلستان; احتمالا چند نفر زیر آوار مانده اند + فیلم

به نقل از شمانیوز

به گزارش سایت طلا، فرماندار شهرستان بهارستان از ریزش یک ساختمان 3 طبقه در شهر گلستان در پی ساخت و ساز ساختمان مجاور خبر داد و گفت: احتمال وجود چند نفر از ساکنان زیر آوار وجود دارد. و تیم های امدادی در حال آواربرداری هستند.”

عبدالله نوحی با بیان اینکه عملیات ساختمانی در شهر گلستان باعث حادثه شد، گفت: یک ساختمان 3 طبقه قدیمی بر روی بافت فرسوده و در کنار ملکی که در حال ساخت و گودبرداری بود، فروریخت.

وی با اشاره به تخریب کلی این ساختمان افزود: احتمال وجود چند نفر زیر آوار وجود دارد و تیم های امدادی در حال آواربرداری هستند.

سید محمد میرزمانی شهردار گلستان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، اظهار داشت: یک ساختمان 3 طبقه مستهلک صبح امروز به دلیل عدم مقاومت ساختمان در حین تخریب یک و نیم متری همجوار فروریخت. ساختمان.” ساختمان.”

وی با اشاره به حضور دادستان و فرماندار بهارستان در محل حادثه افزود: علاوه بر مسئولان، تیم های امدادی و سگ های جست و جو در محل حادثه حضور دارند.

شهردار گلستان در پایان تاکید کرد: اخبار تکمیلی این حادثه متعاقبا از طریق رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به ذکر است شاهدان محلی از حضور یک زن جوان و پسرش در زیر ساختمان فروریخته خبر می دهند.

بر اثر ریزش ساختمان در شهر گلستان یک نفر جان باخت

مصطفی متال نژاد رئیس بیمارستان امام حسین (ع) بهارستان با اشاره به حادثه ریزش این ساختمان 3 طبقه گفت: زن جوان مادر خانواده ساکن در ساختمان فروریخته به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد. در حادثه ریزش ساختمان

وی افزود: نیروهای امدادی و عملیاتی پسر این مادر را زنده از زیر آوار بیرون کشیدند و هم اکنون تحت نظر پزشک به بیمارستان منتقل می شود.

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) بهارستان با بیان اینکه حال عمومی این پسر بچه خوب است، گفت: یکی از امدادگران حین انجام وظیفه از ناحیه کمر مجروح شد که در بیمارستان بستری و تحت مراقبت های پزشکی است.

2 نفر دستگیر شدند

سید امیر احمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان با تایید مرگ یک زن جوان در حادثه ریزش ساختمان در شهرستان گلستان اظهار داشت: با عملیات امداد و نجات یک کودک زنده از زیر آوار نجات یافت.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در رابطه با حکم مسئولان مبنی بر ریزش ساختمان 3 طبقه در شهر گلستان وارد عمل می شود، افزود: مهندس ناظر و مالک ساختمان به دلیل عدم تمکین دستگیر شدند. مقررات ساختمانی . اصول امنیتی، تا تحقیقات در این زمینه تکمیل شود.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان به تخریب اثاثیه ساکنان این ساختمان 3 طبقه اشاره کرد و گفت: سایر ساختمان های مجاور این ملک تخلیه و تا اطلاع ثانوی انشعابات آنها قطع شده است.

احمدی تصریح کرد: در حال حاضر کارشناسان با بررسی جهات فنی به دنبال نظر کارشناسی در خصوص نخاله های ساختمانی و خسارت های جانبی هستند. بازپرس پرونده رسیدگی به این حادثه و حقایق آن را آغاز کرده و پس از تکمیل پرونده، جزئیات آن از طریق رسانه ها برای آگاهی مردم اعلام می شود.

دادستان شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی برخوردها با ساخت و سازهای غیرمجاز برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی است و انتظار می رود نهادهای ذیربط و شهرداری ها نظارت خود را در زمینه ساخت و سازها افزایش دهند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا