اخبار روز

خبر خوب برای سربازان؛ این دسته از افراد به سربازی نمی‌روند/ فیلم

به نقل از شمانیوز، دهقانی معاون علمی رئیس جمهور گفت: با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح ظرفیت سربازان فناور به 10 هزار نفر افزایش می یابد.

مهرداد پناهپوریان، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اعلام کرد که به منظور حمایت از خانواده‌های دارای فرزند معلول، معافیت تنها یک فرزند ذکور سالم برای خانواده‌های دارای فرزند معلول شدید، به ماده ۶ قانون جامع حمایت از معلولان اضافه شده است.

به عبارت دیگر، بر اساس این تغییرات، یکی از فرزندان ذکور خانواده‌هایی که دارای فرزند معلول هستند، به دلیل معلولیت پدر یا مادر یا دو فرزند معلول، از خدمت در دوره ضرورت معاف خواهند شد. این معافیت با تاییدیه سازمان بهزیستی از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) محل سکونت، ثبت و پیگیری خواهد شد.

پناهپوریان توضیح داد که در صورتی که یک خانواده دارای یک فرزند ذکور سالم و یک فرزند معلول باشد و معلولیت شدید فرزند برای سازمان بهزیستی و شورای پزشکی وظیفه عمومی تأیید شود، تنها فرزند ذکور سالم خانواده از خدمت در دوره ضرورت معاف خواهد شد.

همچنین، او افزود که افراد مشمول و خانواده‌هایشان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ مراجعه کنند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا