عمومی

چین قاطعانه از آرمان عادلانه مردم فلسطین حمایت می کند

شی جین پینگ به نشست سازمان ملل که روز سه شنبه برای بزرگداشت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین برگزار شد، تبریک گفت.

شی در پیام خود گفت که مسئله فلسطین هسته اصلی مسئله خاورمیانه است و حل و فصل همه جانبه و عادلانه مسئله فلسطین بر صلح و ثبات منطقه و همچنین عدالت و عدالت بین المللی تأثیر دارد.

به گزارش شینهوا، وی گفت که جامعه بین المللی باید به راه حل دو کشور پایبند باشد، موضوع فلسطین را در دستور کار بین المللی قرار دهد و به مردم فلسطین کمک کند تا رویای خود را برای یک کشور مستقل در یک زمان اولیه محقق سازند.

شی تاکید کرد که چین به طور مداوم و قاطعانه از آرمان عادلانه مردم فلسطین برای احیای حقوق ملی مشروع آنها حمایت می کند، به طور فعال مذاکرات صلح را ترویج می کند و صلح بین فلسطین و رژیم اسرائیل را ترویج می کند.

وی افزود: چین از تقویت اقتدار تشکیلات خودگردان ملی فلسطین و تقویت وحدت میان همه طرف ها در فلسطین حمایت می کند.

شی گفت چین مانند همیشه کمک های بشردوستانه و توسعه ای را به طرف فلسطینی ارائه خواهد کرد، از ظرفیت سازی آن حمایت خواهد کرد و به فلسطین کمک خواهد کرد تا اقتصاد خود را توسعه دهد و معیشت مردم را بهبود بخشد.

شی افزود: چین به عنوان یکی از اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد و یک کشور مهم مسئول، به همکاری با جامعه بین المللی برای ارائه کمک های مثبت به صلح پایدار، امنیت جهانی و رفاه مشترک در خاورمیانه ادامه خواهد داد.

MP/IRN


Source

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا