به گزارش خبرنگار پی ام آپ، فهرست اسامی جایزه «فرزند طلایی سال» اعلام شد.. این جایزه هر ساله توسط نشریه ایتالیایی Tuttosport معتبر است به بهترین بازیکن زیر 21 سال فوتبال اروپا تعلق می گیرد. گاوی ستاره بارسلونا آخرین برنده این جایزه بود، ملی پوش 18 ساله اسپانیایی امیدوار است دوباره این عنوان را کسب کند.

با این حال، رقابت سختی برای دریافت جایزه وجود دارد، با بازیکنانی مانند بلینگهامستاره انگلیسی که اخیراً با مبلغ 103 میلیون یورو (88 میلیون پوند/112 میلیون دلار) به رئال مادرید پیوسته، در میان این افراد نام برده شده است. جمال موسیالا، بازی ساز بایرن مونیخ، الکساندر گارناچو، خارج از کشور منچستریونایتد نیز در این رقابت ها حضور دارد.

راسموس هوگلندهدف نقل و انتقالات منچستریونایتد نیز در این لیست قرار دارد، در حالی که xavi سیمونز داچ با بازیکنانی مانند آلخاندرو بازگشته است کشور اوبنیامین سیسکوفلوریان کتاب مقدس و ثروتمند لوئیس می ایستد.

در مجموع بازیکنانی از 33 کشور مختلف در این فهرست حضور دارند که باشگاه سالزبورگ اتریش با پنج بازیکن بیشترین نماینده را در بین نامزدها دارد و 12 ستاره لیگ برتر انگلیس نیز در این رقابت ها حضور دارند.

از ستاره های قبلی که این جایزه را کسب کرده اند می توان به وین رونی، لیونل مسی، سرگی آگوئرو، ماریو بالوتلیپل پوگبارحیم استرلینگ قاتل امباپه و ارلینگ هلند فوق الذکر.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *