به نقل از شمانیوز، به گزارش پی ام آپ؛ در جمع خبرنگاران، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، حامد یزدی مهر، اعلام کرد که سازمان هواشناسی هشدار زرد را صادر کرده است. به طبق این هشدار، از امروز بعد از ظهر ۲۹ خرداد ماه تا روز پنجشنبه یکم تیرماه، با افزایش آلودگی های هوا و کاهش کیفیت آن مواجه خواهیم شد.

وی بیان کرد که طبق پیش بینی های صورت گرفته، این کاهش کیفیت هوا به طور اخص در مرکز و نیمه جنوبی استان تهران برای امروز و در نواحی غربی و جنوب غربی آن برای روز پنجشنبه قابل مشاهده خواهد بود.

یزدی مهر افزود: لازم است افراد مبتلا به بیماری های تنفسی و زمینه ای، کودکان و سالمندان در زمان شروع گرد و غبار و افت کیفیت هوا در فضای باز نباشند و حتی الامکان از تردد در فضای باز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس گزارش هواشناسی وزش باد شدید در استان پیش بینی می شود نسبت به سازه های موقت نیز هشدار داد و خاطرنشان کرد: در هنگام وزش باد شدید احتمال شکستن درختان جوان و کهنسال دور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا داریم از پارک خودروها و قرار گرفتن در زیر درختان که ممکن است باعث ایجاد خطر می شود خودداری کنند.

یزدی مهر هشدار داد که تجهیزات شهری از جمله بنرها و تابلوهای تبلیغاتی در خطر خسارت قرار دارند و از مالکین ذی‌نفعان این تجهیزات خواست که به استحکام آنها توجه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نیز اظهار کرد که در شهرستان‌های استان با کاهش سطح کیفیت هوا، اعضای ستاد مدیریت بحران برای آماده باش در حالت تمام عیار خواهند بود

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *