به نقل از شمانیوز، سردار کیومرث عزیزی گفت: در پی یک فقره سرقت طلا و جواهرات از منزلی در شهرک اندیشه شهرستان شهریار، رسیدگی به موضوع دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت استان تهران و ماموران فنی و اطلاعاتی پس از اقدامات انجام شده متوجه شدند فردی به عنوان نظافتچی به منزل شاکیه مراجعه کرده و در زمان سرقت نیز حضور داشته است. در این رابطه تحقیقات پلیسی در این خصوص آغاز شد.

وی با اشاره به تحقیقات انجام شده ادامه داد: متهم با انجام تحقیقات پلیسی شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و اخذ مجوزهای مربوطه، طی عملیاتی در مخفیگاهش واقع در شهرستان اندیشه شهریار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: این فرد که نظافتچی منزل مذکور بود در بازجویی های انجام شده اعتراف کرد که با همکاری یک کودک اقدام به تهیه کلید منزل کرده و سوء استفاده کرده است.

عزیزی اظهار داشت: این فرد بیش از یک کیلوگرم طلا و جواهرات و ساعت مچی گران قیمت به ارزش 30 میلیارد ریال سرقت کرده است. جواهرات مذکور نیز کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم بازداشت شده گفت: متهم بازداشت شده به همراه پرونده تشکیل شده جهت ادامه روند رسیدگی به جرم به دادگاه ارسال شد. همدست دیگر متهم نیز شناسایی شده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *