به گزارش پی ام آپ، مهدی تقدسی ضمن اعلام نتایج دور دوم سامانه تخصیص یکپارچه خودرو اظهار کرد: همانطور که قبلا اعلام شده بود به 97 درصد متقاضیانی که در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو ثبت نام کرده اند، 1403 خودرو اختصاص می یابد. ماشین ها. طبق برنامه پایان سال سه درصد دیگر؛ متقاضیان خودروهای ckd (محصولات مونتاژ شده خودروسازان خصوصی) هستند که به دلیل محدودیت های ایجاد شده و ظرفیت جذب نشده خودروسازان امکان تخصیص آنها وجود نداشت. بنابراین، آنها قادر به انتخاب یک ماشین جدید و جایگزین خواهند بود.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو بیان کرد: برای این افراد با توجه به اینکه ظرفیت برای یک سری محصولات هم امسال و هم 1403 خالی است، پس از برنامه ریزی، سایت سامانه برای خودروهایی که به وضوح ظرفیت خالی دارند. کاربرد. در واقع ظرفیت تولید برخی از این خودروها محدود بود، اما آنقدر تقاضا برای آنها وجود داشت که امکان تخصیص آنها وجود نداشت. بنابراین می توان خودروهای دیگری را با ظرفیتی جایگزین کرد که خودروسازان بتوانند تمام تقاضا را پوشش دهند.

وی تاکید کرد: تمامی تخصیص ها برای سال 1402 و نهایتا تا پایان سال 1403 است و سال 1404 در اولویت قرار نگرفته است و همچنین 112 هزار متقاضی واجد شرایط در مرحله دوم فروش تلفیقی خودرو در جوانان شرکت کردند. طرح شد و به همه آنها به طور قطعی خودرو اهدا شد. این در حالی است که 20 هزار نفر برای ثبت نام در طرح تعویض خودروهای فرسوده درخواست داده اند که به دلیل پیگیری اطلاعات متقاضیان هنوز نتیجه آن مشخص نیست.

تقدسی خاطرنشان کرد: این نظارت ها در حال تکمیل است و نتایج طی هفته جاری اعلام می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: پس از اعلام نتایج، وجوه مسدود شده در بانک ها آزاد و قابل برداشت است. مشتریان می توانند 100 میلیون تومان خود را برداشت کنند و بانک ها نیز باید طبق دستورالعمل در این زمینه عمل کنند.

لازم به ذکر است علاوه بر تاکید سامانه یکپارچه و وزارتخانه مبنی بر آزادسازی وجوه بلوکه شده از متقاضیان در حساب های نمایندگی، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان نیز در این خصوص طی نامه ای به مدیران بانک ها اقدام کرد. و موسسات اعتباری خواستار رفع انسداد حساب نمایندگی متقاضیان مرحله دوم فروش تلفیقی خودرو شدند که نام این سازمان ذکر شد و تاکید شد برداشت مبالغ ذکر شده به معنای برداشت و لغو اولویت نیست.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *