اخبار ورزشی

رونمایی از تصمیمات جدید درویش برای سرخ پوشان / تمدید قرارداد بازیکنان داخلی

پرسپولیس که بیست و دومین باشگاه پرطرفدار دنیاست و در ایران طرفداران زیادی دارد، برنامه های جدیدی برای جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان دارد. نقل و انتقالات پرسپولیس یکی از موضوعات داغ این روزها فوتبال ایران است; به که خصوص احتمال رفتن یحیی گل محمدی و چند ستاره فوتبال از این تیم پرسپولیس وجود دارد! پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر به دنبال جذب بازیکنان جدید است. شواهد نشان می دهد که امکان تغییرات در پرسپولیس زیاد است.

مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس  می خواهد مسائل مربوط به تمدید قرارداد بازیکنان و اعضای بدنه مدیریت و تدارکات تیم را آغاز کند تا یکی از دغدغه های یحیی گل محمدی برای ادامه همکاری با ارتش سرخ برطرف شود.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان پرسپولیس و نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

مذاکرات مثبت پرسپولیس و ستاره لیگ فوتبال

مذاکرات اولیه مدیران پرسپولیس و هافبک تیم سپاهان مثبت بود و توافقات اولیه انجام شد.

تعطیلات تابستانی فوتبال باشگاهی کشور در حالی ادامه دارد که مدعیان سنتی قهرمانی لیگ دسته اول مذاکرات را برای جذب بازیکنان ارزنده به کادر مربیگری آغاز کرده اند.

با این حال پرسپولیس که در فصل گذشته فوتبال کشور به مقام قهرمانی سه گانه دست یافت، با وجود انتظار برای دریافت لیست خرید یحیی گل محمدی، مذاکرات خود را با چند بازیکن مطرح آغاز کرده است.

یاسین سلمانی، هافبک جوان تیم فوتبال سپاهان که قراردادش با این باشگاه به پایان رسیده، در اردوی تیم امید حضور دارد تا مدیر برنامه های آنها به امور نقل و انتقالات او رسیدگی کند.

این بازیکن که با محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده بود، از سوی باشگاه سپاهان نیز از جمع بازیکنانی که در اردوی زیر 23 سال حضور دارند حذف شد تا به صورت رسمی به عنوان بازیکن آزاد معرفی شود. سلمانی مذاکره با باشگاه های داخلی را به مدیر برنامه های رسمی خود سپرد تا با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به توافقات اولیه برسد.

درویش قصد دارد از یحیی گل محمدی سرمربی این تیم نظر بگیرد تا سلمانی را به یکی از بزرگترین خریدهای داخلی در فوتبال کشور تبدیل کند. سلمانی همچنین تصمیم گرفت ارتباط خود را با صفحه رسمی باشگاه سپاهان در فضای مجازی قطع کند تا به شایعات انتقالش به پرسپولیس اضافه شود.

اگر پرسپولیس بتواند با سلمانی قراردادش را قطعی کند، بعید نیست که بازیکن سپاهان همزمان با امید عالیشاه، سعید صادقی، عیسی آل کثیر و … به ترکیب سرخپوشان بپیوندد.

پرسپولیس

تصمیم جدید درویش برای پرسپولیس

قهرمانی سه گانه پرسپولیس در آخرین فصل فوتبال ایران باعث شد تا همه اعضای این تیم به تعطیلات بروند و استراحت مطلق داشته باشند تا برای فصل پر استرس دیگری آماده شوند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نظر دارد از فردا امور مربوط به تمدید قرارداد بازیکنان و اعضای کادر اجرایی و تدارکات تیم را آغاز کند تا یکی از دغدغه های یحیی گل محمدی  حل شود. سرمربی پرسپولیس که هنوز تصمیم نهایی خود را برای ماندن در سرمربیگری سرخ پوشان اعلام نکرده است، از درویش خواست تمام بازیکنان داخلی فصل گذشته را تمدید کند.

درویش همچنین معامله با بازیکنانی چون امید عالیشاه، سعید صادقی، علیرضا بیرانوند، عیسی آل کثیر و میلاد سرلک را در اولویت کار این هفته قرار داده و سپس به سمت کادر اجرایی و تدارکات تیم می رود. در عین حال قرارداد افشین پیروانی سرمربی پرسپولیس نیز به پایان رسیده است اما باشگاه فعلا عجله ای برای تمدید او ندارد.

مشخص است تمدید قرارداد با پیروانی نیاز به مذاکره و رایزنی با هیات مدیره دارد تا در صورت موافقت کادرفنی، وی بتواند در این تیم به کار خود ادامه دهد. در غیر این صورت یک پیشکسوت دیگر با نظر مستقیم درویش و با تائید یحیی گل محمدی جای پیروانی را می گیرد.

پرسپولیس

رونمایی از بمب نقل و انتقالات سرخ پوشان

روزنامه البیان اعلام کرد که احمد نوراللهی با تیم جدیدش به توافق رسیده است.

24 ساعت پس از آنکه رسانه های آنلاین اماراتی از انتقال نوراللهی از شبای الاهلی به الوحده خبر دادند، معروف ترین روزنامه این کشور نیز در مطلبی جداگانه به آینده این ستاره ایرانی پرداخت.

الوحده موفق شد این بازیکن ایرانی را از شباب الاهلی آزاد و به عنوان یکی از اولین خریدهای فصل پیش رو به خدمت بگیرد.

البیان متوجه شد که الوحده پس از پایان قرارداد نوراللهی با شباب الاهلی با این هافبک به توافق نهایی رسیده است و حالا همه منتظر اعلام رسمی این توافق در هفته آینده هستند.

این انتقال بزرگ در حالی صورت می گیرد که نوراللهی فصل گذشته با شباب الاهلی قهرمان شد اما حالا با چالش جدیدی در لیگ فوتبال ادنوک مواجه است.

نوراللهی فصل گذشته 24 بازی برای شباب الاهلی انجام داد و جزو رکوردداران این تیم محسوب می شود.

مارسل کایزر، مربی 54 ساله هلندی که سابقه هدایت آژاکس و قهرمانی با الجزیره امارات را در کارنامه دارد، در روزهای آینده سرمربی الوحده خواهد شد.

الوحده به همراه العین بزرگترین باشگاه فوتبال امارات متحده عربی هستند که اکنون با خریدهای جدید به دنبال بازپس گیری تاج هستند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا