اخبار روز سینما

با توت فرنگی صورتتان را ماه شب چهارده کنید / خواص شگفت انگیز توت فرنگی برای پوست

ماسک پوست توت فرنگی معجزه آسا

توت فرنگی یکی از میوه های خوشمزه تابستانی است که خواص زیادی دارد. یکی از بهترین ویژگی های توت فرنگی استفاده از آن برای پوست صورت است. ماسک توت فرنگی معجزه زیبایی را برای پوست شما به ارمغان می آورد و شما را شبیه ماه شب چهاردهم می کند!

ماسک پوست توت فرنگی معجزه آسا

ماسک توت فرنگی مانند یک معجزه برای پوست است. مطمئن باشید اگر از خواص شگفت انگیز این میوه خوشمزه آگاه باشید، لحظه ای از آن غافل نخواهید شد; زیرا می توان گفت توت فرنگی یکی از بهترین مواد برای پوست است.

ماسک پوست توت فرنگی معجزه آسا

ماسک توت فرنگی

از امروز، توت فرنگی های رسیده و له شده را دور نریزید زیرا می توانید از آنها برای پوست خود استفاده کنید.

ماسک پوست توت فرنگی معجزه آسا

ماسک توت فرنگی برای درکان اکنه

اگر از جوش و آکنه رنج می برید از این مخلوط توت فرنگی خانگی استفاده کنید و تاثیر آن را ببینید. برای این ماسک 7 تا 8 عدد توت فرنگی را کاملا له کنید و یک قاشق غذاخوری خامه ترش اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. حالا این مخلوط را روی صورت خود بمالید و بگذارید حدود 10 تا 12 دقیقه روی پوستتان بماند سپس پوست خود را با آب ولرم خوب بشویید. اگر می خواهید تاثیر این ماسک را ببینید هفته ای دو بار از آن استفاده کنید.

ماسک پوست توت فرنگی معجزه آسا

نصیحت: توت فرنگی حاوی مقدار زیادی اسید سالیسیلیک است که می تواند سلول های مرده پوست را از بین ببرد.

ماسک پوست توت فرنگی معجزه آسا

چگونه ماسک صورت درست کنیم؟

اگر به دنبال یک ماسک صورت ارزان هستید، این دو ماسک صورت را امتحان کنید.

  • قسمت گوشتی توت فرنگی برای پوست های چرب ایده آل است. برای تهیه این ماسک عالی ابتدا مقداری توت فرنگی تازه را خرد کرده و با نصف فنجان ماست و یک قاشق غذاخوری بادام زمینی مخلوط کنید. حالا آن را مانند کرم روی صورت خود بمالید و ۱۵ دقیقه صبر کنید. سپس پوست خود را بشویید.

ماسک پوست توت فرنگی معجزه آسا

  • برای تهیه ماسک دوم، ابتدا 4-5 توت فرنگی کاملا رسیده را خرد کنید، سپس 2 قاشق چایخوری خامه نسبتاً غلیظ و یک قاشق چایخوری عسل را اضافه کنید، خوب مخلوط کنید. بلافاصله این مخلوط را روی صورت خود بمالید و حدود 20 دقیقه صبر کنید سپس صورت خود را با آب ولرم فراوان بشویید.

ماسک پوست توت فرنگی معجزه آسا

یادداشت مهم: هر کدام از این ماسک ها را ابتدا روی قسمتی از بدن یا پوست خود امتحان کنید تا واکنش آلرژیک نداشته باشید.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا