اخبار ارز دیجیتال

تعطیل و مصادره دارایی های صرافی رمزارز کوینکس در ایالات متحده؛ جنگ ادامه دارد!

بسته شدن و مصادره دارایی های صرافی رمزارز کوینکس در آمریکا؛ جنگ ادامه دارد! اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

دادستان کل نیویورک دستوری صادر کرد مصادره اموال صرافی رمزارز کوینکس صادر شده ظاهراً جنگ میلیون دلاری پایان نخواهد یافت.

اخیرا خبری در این باره منتشر شده است تعطیلی و مصادره اموال صرافی رمزارز کوینکس توسط دادستان کل نیویورک که طی آن 1.7 میلیون دلار از دارایی های این صرافی ارز دیجیتال توقیف شد. لازم به ذکر است که دلیل تصمیم دادستانی این بود که کوینکس نتوانست خود را به عنوان کارگزار اوراق بهادار و کالا در نیویورک تثبیت کند و بر این اساس این بورس زینه‌پس اجازه عرضه، خرید و فروش اوراق بهادار را ندارد.

بیشتر بخوانید: کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه کوین بیس شکایت کرد!

دادستانی نیویورک دستور توقیف دارایی های صرافی رمزارز کوینکس را صادر کرد.

دادستان کل نیویورک فعالیت صرافی رمزارز CoinEx در نیویورک را ممنوع کرد. در پی این ممنوعیت، بیش از 1.7 میلیون دلار دارایی از این صرافی کشف و ضبط شده است. طبق دستور دادستان و توافق مبادله، کوینکس نباید پلتفرم خود را در این ایالت در دسترس کاربران قرار دهد و اجازه عرضه، خرید و فروش اوراق بهادار را ندارد.

کوینکس متهم است که خود را به عنوان یک فرد نشان نداده است کارگزار بورس و کالایی را در نیویورک ثبت کنند و به همین دلیل «لیثیا جیمز» دادستان کل نیویورک فعالیت بورس را ممنوع اعلام کرده است. ساختمان مرکزی این صرافی در هنگ کنگ است.

دادستانی نیویورک دستور توقیف دارایی های صرافی رمزارز کوینکس را صادر کرد.

در ماه فوریه علیه صرافی کوینکس شکایتی تشکیل شد و اکنون دادستانی نیویورک به این موضوع پرداخته و دستور ممنوعیت فعالیت این صرافی و توقیف 1.7 میلیون دلار از دارایی های آن را صادر کرده است. در آن زمان، لیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک، صرافی را متهم کرد که به دروغ خود را به عنوان مبادله معرفی کرده است.

با دستور دادستان و توافق مبادله، فعالیت کوینکس در نیویورک متوقف خواهد شد. در واقع، Quinx نباید پلتفرم خود را در اختیار کاربران نیویورک قرار دهد. علاوه بر این، بیش از 1.1 میلیون دلار از وجوه Quinx به سرمایه گذاران نیویورک بازگردانده خواهد شد. علاوه بر این، کوینکس برای فعالیت غیرقانونی باید 600000 دلار جریمه بپردازد.

برای جلوگیری از حضور کاربران در پلتفرم نیویورک، Quinx Exchange اقداماتی را برای مسدود کردن IP آن منطقه انجام داده است تا کاربران نیویورک نتوانند وارد پنل کاربری خود در آن منطقه جغرافیایی شوند. همچنین، صرافی به کاربران آمریکایی اجازه ایجاد حساب های جدید را نمی دهد.

بیشتر بخوانید:

  • لیست ارزهای دیجیتال غیرقانونی توسط SEC به روز شد. حمله همه جانبه به ارزهای دیجیتال
  • فعالیت صرافی ارز دیجیتال هات بیت را متوقف کنید [+آخرین مهلت برداشت وجه]
  • هشدار بانک مرکزی به کاربران ایرانی ارزهای دیجیتال؛ مراقب صرافی های غیرمجاز ارز دیجیتال باشید!

نظر شما در مورد بسته شدن و مصادره دارایی های صرافی رمزارز کوینکس در ایالات متحده چیست؟ نظرات خود را با پی ام آپ در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

بسته شدن و مصادره دارایی های صرافی رمزارز کوینکس در آمریکا؛ جنگ ادامه دارد! اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا