اخبار روز سینما

تجربه عجیب اکبر بابامرادی مهمان زندگی پس از زندگی

تجربه عجیب اکبر بابامرادی برنامه مهمان پس از زندگی، روایت‌گر زندگی عجیب و تجربیات اوست، به تازگی وایرال.

اکبر بابامرادی یکی از مهمانان برنامه زندگی پس از زندگی بوده است. به تازگی اکبر بابامرادی در برنامه زندگی پس از زندگی با انتشار ویدیو اکبر بابامرادی از این برنامه تلویزیونی در فضای مجازی، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

تجربه عجیب اکبر بابامرادی

بیست و فروردین ۱۴۰۲ در بیست و سومین روز از مبارک رمضان اکبر بابامرادی رزمنده‌ای که در دفاع مقدس از اصابت ترکش دور و بر آن بود، با حضور در برنامه زندگی پس از زندگی موقت گفت و تصویری را توصیف کرد همان طبقات هفتگانه. آسمان است.

او داستان خود را اینگونه روایت می‌کند:

آخرین جنگ خمپاره‌هایی داشت پرتاپ می‌شد که سوت نمی‌زد رزمندگان رزمندگان فرصتی داشت که بخوابند. ترکش یکی از خمپاره‌ها به استخوان جمجمه من خورد و چشم من پاره شد. همه فکر کردند من شهید شدم. یک کانتینر بزرگ کنار جاده گذاشته بودند. شهدا را لای مشما می پیچاندند و داخل کانتینر سرد می‌گذاشتند و به مناطق منطقه انت خلدشان انت . بعد از سه روز کسی که به بدن من رسید از بخار جلوی دهانم فهمید که من زنده هستم.

من از هوش رفتم و با سرعت زیاد به سمت بالا کشیده شدم. از کره زمین و کهکشان ها خارج شدم. مثل یک عقاب همه چیز تحت سیطره من بودم. بدن خودم را می‌دیدم و ارتباط من با بدنم قطع نمی‌شد و از کل کره زمین فقط بدنم‌دی رد . هر ازگاهی در کانتینر باز می‌شد و یک شهید آنجا می‌گذاشتند و دوباره در را می‌بدند. هر جایی از کره زمین درباره‌ام حرف می‌زند من می‌دیدم و می‌شنیدم.

در ادامه می‌توانید تجربه عجیب اکبر بابامرادی را ببینید:

اکبر بابامرادی در برنامه زندگی پس از زندگی

او در ادامه اضافه کرد:

من در عرش الهی آسمان‌ها را می‌دیدم. دو نفر همراهم بودند و توضیح می دادند. مثلا می‌گفتند اینجا آسمان سوم یا پنجم. فضاهای مختلف را دیدم. یک جا یک سری طواف می کردند که شبیه انسان بودند. در یک آسمانی فقط موجودات در سجده بودند. در یک آسمانی یک درخت بسیار بزرگ بود که بعدها به آنها درخت طوبی است. هر کسی یک برگ از این داشته باشد در قیامت بهشت ​​می رود. برگ‌هایی به زمین می‌ریخت و برمی‌خیزد.

فصل چهارم پس از زندگی با اجرای عباس موزون متفاوت درباره مرگ و ماوراء از شبکه چهار سیما در لحظه افطار پخش می شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا