اخبار روز سینما

ساعت پخش سریال آخرین ایست بازرسی [+ خلاصه داستان]

ما سعی کردیم در مقاله ساعت پخش سریال آخرین ایست بازرسی [+ خلاصه داستان] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال آخرین ایست بازرسی به کارگردانی هادی نایجی می‌پردازیم. این مجموعه از شبکه آی فیلم فارسی پخش می شود.

با به پایان مجموعه پیامکی از دیار باقی در آیه فیلم فارسی، مینی سریال ایست بازرسی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی آن در این شبکه است.

آخرین ایست، درباره مقاومت مردم لبنان است که وقایع داستان سال 1990 می‌گذرد و داستان حول محور خانواده است.

بیشتر بخوانید:

1402 [+ ساعت پخش تکرار]

برنامه های افطار و سحر ماه رمضان 1402 تلویزیون [+ساعت پخش]

ساعت پخش سریال آخرین ایست بازرسی

سریال «آخرین ایست بازرسی» در سال 1391 به سفارش معاونت برون صدا و سیما تهیه و پخش می شود و مجدداً پخش می شود در آی فیلم از یکشنبه بیستم فروردین ماه سال 1391. فروردین بیستم بیستم یکشنبه یکشنبه یکشنبه یکشنبه از از از از از از از

جدول جدول پخش برنامه های شبکه آی فیلم، 21 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۰۵:۰ و ۱۳:۰۰ روز بعد که زمان تکرار سریال آخرین ایست بازرسی ز آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش سریال آخرین ایست بازرسی

مجموعه آخرین بازرسی، زندگی خانواده‌های را به تصویر می‌کشند که در سال‌های اشغال لبنان توسط اسرائیل، درگیر ماجراهایی می‌شوند.

بازیگران سریال آخرین ایست بازرسی

پس از ساعت پخش سریال آخرین ایست بازرسی، معرفی هنرمندان این مجموعه می‌رویم. در این سریال بازیگران توانمند لبنانی به نقش آفرینی پرداخته و زبان اصلا آنی .

آن ماری، کارمن لبوس، عمار شلق، حسام، مجدی موشموشی، کریم، جویل الفرن، عدی، عفیف شیاء، علی کمال‌الدین، نادر جیبوری جیبوری، هشام هشام پور سلیمان، ردریک، فراسوا، میتری، رینه غوش غوش، و سدرالدین غریب بازیگرانی هستند که در آخرین سریال ایست بازرسی ایفا نقش می‌نند.

در خلاصه این سریال آمده است: مالک، کشاورز میانسال خانواده‌داری است که فقط به کشاورزی می‌پردازد و هیچ فعالیت سیاسی‌ای انجام نداده است. او در بازگشت از سفر به خانه، می‌شود.

خnavadeh‌‌ی whی ba ysart malah adچart amشکnahnah baraی کaشt زmahn w hemsaئle ddیگr memیـ ، ؈ ؈ ؈ ؈ ؈ ابوفحد فرمانده لحدی را عامل اصلی رسیدن به مهمات به می‌داند ولی در کمال ناباوری، همه مهمات به دست مقاومت می‌رسد آن‌ها آن‌ها را مهیای حمله‌های بی‌سابقه می‌کند.

در این میان، لیال دختر مالک برای خبر گرفتن از او به پایگاه می‌رود. پایگاه لیال می‌خواهد تا در قبال آزادی پدرش یکی از نزدیکانش را که از جبهه مقاومت به رئیس می‌دهد.

کارگردان سریال آخرین ایست بازرسی

هادی نائیجی در ۵ دی ماه سال ۱۳۵۵ در آمل به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی فلسفه است و فعالیت هنری خود را از سال 1378 آغاز کرده است.

ساعت پخش سریال آخرین ایست بازرسی

پرچین (۱۳۹۷)، هیهات (۱۳۹۴)، حق (۱۳۹۲) و آخرین ایست (۱۳۹۱) از آثار کارنامه هنزی نائیجی.

هادی نائیجی در سال 1392 برنده جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم صد برای فیلم سکوت و نیز نامزد سیمرغرین کارگردانی فیلم اول سی و دومین دوره جشنواره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای فیلم حق سکوت سکوت.

عوامل سریال آخرین ایست بازرسی

  • کارگردان و نگارش فیلمنامه: محمد هادی نائیجی (براساس طرح ازریما قیص)
  • مدیر تصویربرداری: رضا شیخی
  • تهیه کننده: سعید سعدی
  • طراح چهرهپردازی: کامران خلج
  • صحنه طراح و لباس: مرجان گلزار
  • برنامه: امیر جاوید نیک
  • دستیار اول کارگردان: محمد احمدی
  • صحنه منشی: فائزه معدنی
  • عکس: محمد جواد سعدی
  • صداگذاری: جهانگیر میرشکاری

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال آخرین ایست بازرسی نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

آن ماری، کارمن لبوس، عمار شلق، حسام، مجدی موشموشی، کریم، جویل الفرن، عدی، عفیف شیاء، علی کمال‌الدین، نادر جیبوری جیبوری، هشام هشام پور سلیمان، ردریک، فراسوا، میتری، رینه غوش غوش، و سدرالدین غریب در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال آخرین ایست بازرسی چند قسمتی است؟

مینی سریال آخرین ایست بازرسی در 5 قسمت و به کارگردانی ساخته شده است.

مطالب بیشتر در پی ام آپلود:

نظر شما در ساعت پخش سریال آخرین ایست بازرسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با پی ام آپلود در میان قرار.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا