تاریخ اکران فیلم مست عشق مشخص شد. این فیلم به کارگردانی حسن فتحی و با بازی شهاب حسینی و هانده ارچل اردیبهشت ۱۴۰۲ اکران می‌شود.

خبر پخش سریال مست عشق در ایام عید 1402 تکذیب شد. این اثر در قالب فیلم سینمایی، اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اکران خواهد شد.

مست عشق اثر پرحاشیه حسن فتحی قرار است به صورت فیلم در سینماهای ایران اکران شود.

تماشای تیزر رسمی فیلم سینمایی مست عشق به زبان فارسی و ترکی از کانال تلگرامی پی ام آپلود :

اولین تیزر فیلم مست عشق

بیوگرافی بازیگران سریال مست عشق با بازی پارسا پیروزفر و هانده ارچل

تاریخ اکران فیلم سینمایی مست عشق مشخص شد

  • پخش مست عشق در اردیبهشت ۱۴۰۲
اولین تیزر فیلم مست عشق

مست عشق پرحاشیه حسن فتحی که پیشتر قرار بود به فیلم در سینماهای ایران اکران زودی زودی (نوروز 1402) در قالب سریال هشت قسمتی از یکی از پلتفرم های نمایشی نمایشی در ایران ایران پخش شود. این روزها عوامل سازنده مست عشق به صورت فشرده در حال دوبله این اثر هستند. سپیده عبدالوهاب تدوینگر و حسین علیزاده سازنده موسیقی این مجموعه هستند.

این اثر در سال ۹۷ در قالب یک پروژه مشترک با کشور ترکیه، وارد فاز تولید شد. با شروع صحنه تصویربرداری از سکانس های آن باقی مانده و بعد از آن فتحی درگیر تولید سریال جیران جیران »شد.

در همین اثنا طرف ترک، ترخیص راش‌های موجود به تهیه نسخه‌های سریالی از آیرن پ. انتشار تیزرهای این سریال واکنش مهران برومند تهیه کننده و حسن فتحی را به همراه ش بعد از کش و قوسهای فراوان، طرف ترک کلیه.

تاریخ اکران فیلم مست عشق
تاریخ اکران فیلم مست عشق

پخش سریال مست عشق در سال 1402

داستان «مست عشق» درباره ملاقات مولانا شمس تبریزی در ترکیه است که در قونیه اجرا می شود و بازیگرانی شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا، بنسو سورال در نقش مریم، ارچل ارچل در نقش نقش نقش کیمیا دختر مولانا)، و ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر در آن بازی کرده‌اند. شهاب حسینی پارسا پیروزفر، بنسو سورال، هانده و ابراهیم چلیک کول از ستارگان این سریال ایرانی و ترکیه ای هستند.

بیشتر بخوانید:

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما