شما نظر بدهید /  از عملکرد کادر فنی و بازیکنان  تیم ملی در جام جهانی رضایت دارید یا خیر؟ چرا؟

تیم ملی فوتبال ایران باوجود کسب سه تساوی در نبرد با نیوزیلند، بلژیک و مصر، بدون شکست ، وداعی دراماتیک با جام جهانی داشت و نتوانست خوش‌بینی‌های طرفداران خود برای شکستن طلسم تاریخی و صعود به مرحله دوم معتبرترین تورنمنت فوتبالی دنیا را بشکند و در جام جهانی ۴۸ تیمی هم حذف شد.
شما به عنوان یک ایرانی چه ارزیابی از عملکرد و کارنامه کادر فنی . بازیکنان دارید؟ آیا از تلاش آنان رضایت دارید یا مسئولیت باخت راا ناشی از کاستی‌ها و قصور و تقصیر احتمالی آنان می‌دانید؟ 
دیدگاه های خود را با دیگر مخاطبان گرامی «خبرآنلای» در انتهای همین صفحه به اشتراک بگذارید.

گردآوری شده از:خبرآنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما