حقوق خرداد ماه برخی بازنشستگان کمتر پرداخت شد/ ماجرا چیست؟

مقاله در ساعت 2026-06-28 09:40:00 در بازتاب آنلاین منتشر شده است که با موضوع
حقوق خرداد ماه برخی بازنشستگان کمتر پرداخت شد/ ماجرا چیست؟ میباشد و مسئولیت این مقاله به عهده ما نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان تامین اجتماعی به پرسش‌های متداول درباره متناسب‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران سال ۱۴۰۵ مبنی بر اینکه «چرا مبلغ واریزی برخی مستمری‌بگیران کمتر از مبلغ خالص نهایی پرداختی مندرج در فیش خرداد ماه بوده است؟» پاسخ داده است.
ایسنا نوشت: براساس توضیحات سازمان، کلیه پرداخت‌ها و کسورات مستمری از جانب سازمان تأمین اجتماعی بر اساس آیتم‌های درج شده در فیش حقوقی است که توسط بانک‌های عامل عینا پرداخت می‌شود.
بر اساس بررسی‌های انجام شده، بعضی از مستمری‌بگیرانی که حقوق خود را از بانک عامل دریافت می‌کنند، پس از واریز وجه حقوق ارسالی از سازمان، اقساط خریدهای اعتباری اعم از تسهیلات یا فروشگاه‌های ارائه دهنده خرید اعتباری یا اقساطی و …‌ مستقیما توسط بانک از حقوق واریزی کسر می‌شود؛ شعب یا مرکز تماس سازمان تأمین اجتماعی دسترسی به این اطلاعات و جزئیات آن ندارند.

۲۲۳۲۲۵

گردآوری شده از:خبرآنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما