وی با بیان اینکه اینجا بردن هر مسابقهای آسان نیست، تصریح کرد: از عملکرد تیم خودمان راضی هستم، چون توانستیم پیروز شویم. در این مرحله دو امتیاز به دست آوردیم که خیلی مهم است.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه ادامه داد: باید از چنین مسابقاتی استفاده کنیم، چون لازم است به پیشرفت و یادگیری ادامه دهیم؛ بهخصوص بازیکنان جوان باید از این تجربهها بهره ببرند. میدانید، این یک تورنمنت است و کار آسانی نیست، مخصوصاً برای فرانسه. حالا مرحله دوم را شروع کردهایم و اولین مسابقه را بردهایم و از این بابت خوشحالم. فردا یک مسابقه دیگر در پیش داریم و باید برای آن آماده شویم.
۲۵۸۲۵۸
گردآوری شده از:خبرآنلاین