ببینید | روایت یک آمریکایی از ماندن در تهران در زمان جنگ؛ عاشق ایران هستم!

او در کافه خبر درباره دلایل این تصمیم خود به «خبرآنلاین» گفت: «من اینجا خیلی راحت هستم و آماده نبودم کسانی که دوست‌شان دارم را رها کنم و بروم. من عاشق همسرم هستم ولی هم‌تیمی‌هایم و این کشور را هم دوست دارم. حتی از اینکه یک درخت اینجا را ترک کنم، حس بدی دارم. نمی‌توانم توضیح دهم. رفتن ما هم خیلی ناگهانی بود چون باشگاه گفت یک ربع دیگر آماده شو که با یک ون بروی ولی نمی‌شد در عرض یک ربع یک کشور را ترک کرد!»

۲۵۸۲۵۸

گردآوری شده از:خبرآنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما