سرمربی مصر: می‌خواهیم ایران را ببریم و به‌عنوان صدرنشین صعود کنیم

به نقل از تسنیم، وی با تمجید از نمایش مصر مقابل نیوزیلند گفت: در نیمه دوم به سطح مورد انتظار خودمان رسیدیم و می‌توانستیم بیشتر از سه گل بزنیم. از همه بازیکنان بابت عملکرد شجاعانه و روحیه جنگجویانه‌ای که در زمین از خود نشان دادند، تشکر می‌کنم. از مقامات فنی و مدیریتی فدراسیون فوتبال مصر بابت فداکاری و نقش ویژه‌ای که در تیم ملی ایفا کردند، قدردانی می‌کنم.
سرمربی تیم ملی مصر درباره دیدار روز ششم تیر مقابل ایران و صعود فراعنه از گروه G در صورت کسب یک تساوی تصریح کرد: مقابل ایران برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. می‌خواهیم سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم و به‌عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شویم.
مصر با کسب چهار امتیاز در صدر جدول گروه G قرار دارد و تیم‌های ایران و بلژیک با دو امتیاز، در رتبه‌های دوم و سوم جدول گروه ایستاده‌اند. مصر و بلژیک در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی از ساعت 06:30 روز ششم تیر به مصاف ایران و نیوزیلند می‌روند.

257 251

گردآوری شده از:خبرآنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما