اخبار روز سینما جهان

۵ سریال بی‌نقص کره‌ای با موضوع «احساسات نوجوانی»

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین جوانی دوران هیجان و احساسات عاشقانه است. در این سن خیلی ها دوست دارند فیلم ها و سریال هایی را ببینند که به زندگی خودشان نزدیک است. سریال های کره ای معمولا این ژانرها را به خوبی پوشش می دهند.

به گزارش فرادید؛ همین الان سریال پرطرفداری به نام «دونده دوست داشتنی» که داستان سفر در زمان را روایت می کند، بینندگان زیادی به خصوص جوان ترها را به خود جذب کرده است. از این رو در اینجا لیستی از سریال های کره ای با محوریت شخصیت های نوجوان و جوان را برای شما آماده کرده ایم که احتمالاً همه سلیقه ها را با حال و هوای متفاوت خود پوشش می دهد.

1. دوباره هجده سالگی; 18 دوباره

این یک سریال کمدی رمانتیک منحصر به فرد با بازی کیم هانول و یون سانگ هیون به عنوان یک زوج متاهل است. وقتی زندگی این زوج دچار مشکل می شود، یکی از آنها به طرز جادویی به خود 18 ساله اش باز می گردد، البته با ذهنی میانسال! او در همان مدرسه ای که فرزندان دوقلویش در آنجا می روند ثبت نام می کند و با گذشت زمان اتفاقات طنزی در داستان سریال رخ می دهد. این یک سریال واقعا خنده دار با موضوع خانوادگی است.

2. زیبایی واقعی; زیبایی حقیقی

این سریال کره ای جذاب با بازی Cha Eun-Woo، Moon Ga-Young و Hwang In-Youp بر اساس یک وبتون محبوب ساخته شده است. این سریال درباره دختری به نام ایم جو کیونگ است که از یک فرد ضعیف و زورگو به چهره ای مشهور در دنیای مد تبدیل می شود. داستان اصلی سریال در مورد یک رابطه عاشقانه است که برای جو کیونگ اتفاق می افتد. این سریال با شخصیت پردازی قوی و احساسات عمیقی که تا به امروز ارائه می دهد یکی یکی از محبوب ترین سریال های کره ای بوده است.

5 سریال کره ای عالی با موضوع

3. هرگز نمی فهمد; او هرگز نمی داند

«او هرگز نمی‌داند» با بازی روون و وون جین آه، سریالی است که بر ماجراهای یک دفتر و عشق و احساسات بین همکارانی که در آنجا کار می‌کنند متمرکز است. این سریال یک گزینه عالی برای تماشای یک داستان نوجوان کره ای است. داستان سریال حول محور پسری به نام چا هیون سونگ و مربی اش یون سونگ آه می چرخد. چگونه زندگی آنها به هم گره خورده است و داستان عشق آنها با وجود همه چالش ها شکوفا می شود.

4. هم اتاقی من روباه است. هم اتاقی من گومیهو است

این سریال درباره دانش آموزی به نام لی دام با بازی لی هی ری است که به طور تصادفی یک مهره جادویی را می بلعد. از قضا این مهره متعلق به یک روباه 999 ساله است که انرژی انسان را در این مهره جمع کرده تا انسان شود! از اینجا به بعد رابطه این دو نفر شروع می شود تا روباه انسان نما بتواند مروارید خود را پس بگیرد. اما در این دوره است که احساسات عاشقانه بین آنها جوانه می زند.

5 سریال کره ای عالی با موضوع

5. همه ما مرده ایم. همه ما مرده ایم

این یک سریال ترسناک و هیجان انگیز در مورد زامبی هایی است که دانش آموزان یک دبیرستان را احاطه کرده اند. گروهی از دانش آموزان گرفتار در مدرسه باید از تمام توانایی های جسمی و روحی خود استفاده کنند تا به سلامت از این وضعیت وحشتناک خارج شوند. ضمن اینکه این سریال نسبت به مسائلی مانند دوستی و عشق بی تفاوت نیست. “ما همه مرده ایم” یکی این یکی از تحسین برانگیزترین سریال های سال 2022 بود و اکنون همه منتظر رسیدن فصل دوم آن هستند.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا