اخبار روز سینما

واکنش مجتبی پوربخش به سفر ژیلا صادقی به آمریکا

« مجتبی پوربخش »، مجری اخراجی صداوسیما، در یک پست اینستاگرامی، واکنشی توهین آمیز به سفر ژیلا صادقی به آمریکا نشان داده است.

«مجتبی پوربخش»، مجری سابق برنامه‌های صداوسیما، با انتشار عکس ژیلا صادقی و نوشته‌ای در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، به طرز توهین آمیزی نسبت به سفر او به آمریکا واکنش نشان داد. این واکنش می‌تواند شامل کلمات و عبارات ناشایست، تحقیر آمیز و توهین آمیز باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


واکنش مجتبی پوربخش به سفر ژیلا صادقی به آمریکا

«مجتبی پوربخش»، مجری اخراج شده از «صداوسیما»، با انتشار یک عکس همراه با نوشته در پروفایل شخصی اینستاگرام خود، به سفر «ژیلا صادقی» به آمریکا واکنشی توهین آمیز نشان داده است.

این واکنش توهین آمیز «مجتبی پوربخش» نسبت به سفر ژیلا صادقی، شامل استفاده از کلمات تحقیرآمیز و ناشایست بوده که هدف آن تحقیر و اهانت این شخصیت معروف است. این نوع رفتارها نشان از بی‌احترامی به شخصیت دیگران دارد.

سفر ژیلا صادقی به آمریکا

او در این استوری خود گفت:

احترام به شخصیت و حقوق دیگران مهم است و در برخورد با نظرات و انتقادات، از اصول احترام و مودبانگی باید پیروی کرد. استفاده از کلمات مناسب و عدم توهین به دیگران، نشان از بزرگواری و فرهنگ مناسب است. ما باید تلاش کنیم تا در فضای مجازی و در زندگی واقعی، با همدلی و احترام به یکدیگر زندگی کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی واکنش مجتبی پوربخش به سفر ژیلا صادقی به آمریکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا