اخبار روز سینما

محمدعلی رامین: پسرم! مهناز تو را آزاد می کند

به گزارش پی ام آپ به نقل از بازتاب آنلاین، محمدعلی رامین یکی از مسئولان دولت احمدی نژاد در واکنش به حاشیه سازی فرزندش یاسین رامین و مهناز افشار، نامه ای برائت نامه نوشت که متن آن در دست انتشار است. فضای مجازی

در این نامه آمده است؛

یاسین ساده! چرا فکر می کنید اینقدر باهوش هستید و زندگی را بهتر از بزرگسالان درک می کنید!؟

ازدواج شما برای ایجاد یک مرکز امن و آرام برای زندگی خانوادگی نبود، بلکه برای استفاده از موقعیت یکدیگر بود!

اما بعد از اینکه مهناز افشار خانواده ات را نابود کرد، تو را با تربیت خودش قدم به قدم به فروپاشی مذهبی و سیاسی کشاند و تو نفهمیدی که ملاک دنیا و آخرت این است که ولی شرعی پدرت باشی و در کنارش باشی. . انقلاب اسلامی در برابر مفاسد جهانی!

مهناز که رسالت ترویج حیا و بداخلاقی را بر عهده گرفت و موتور انواع شایعات و شرارت ها علیه شما شد، حالا با جان و دل می گوید: «لعنت بر جمهوری اسلامی» ظاهراً در دفاع از مظلوم شما؛ «لعنت به جمهوری اسلامی». البته این «لعن» او را هم در دنیا و هم در آخرت تنها نمی گذارد; پس اگر هنوز مقداری اصالت و شعور در وجود شماست، بفهمید که بعد از سقوط کامل، مهناز شما را آزاد می کند!

باید بگویم آنچه می بینم: مهناز واقعیت را با مجازی اشتباه گرفته است و می خواهد با جذابیت زنانه اش نقش «زیبا مریم رجوی» را بازی کند. اما تو “مسعود رجوی” او نیستی و به دیگری نیاز خواهد داشت که بتواند ملت او را بکشد. اما در آغاز عطش نفرت، هر دوی شما در خدمت به دشمنان پارس خشمگین خواهید شد. هم به خاطر درد مشترکتان و هم به خاطر پیوندتان!

کاش می شد آتش کینه را کم کرد تا مجبور به انتخاب سخت نشوید!

نوشتن این کتاب پر دردسر بازگویی دردناک ترین و وحشتناک ترین کابوسی است که برای «پدربزرگ و پدربزرگم» تجربه کردم که ده سال از ذکر آن پرهیز کردم تا جان شما آسیبی نبیند. اما امروز تداوم سرنوشت مشترک شما را پرتگاهی مهلک می بینم که شما دو نفر/همه با درک خطر می توانید نجاتش دهید!

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا