اخبار روز سینما جهان

ماهرشالا علی و تام هاردی در برابر دوربین کارگردان جیمز باند

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین ماهرشالا علی برنده 2 جایزه اسکار قرار است در فیلم سکوت 77 در کنار تام هاردی به ایفای نقش بپردازد. داستان این تریلر جنایی در شبی اتفاق می افتد که شهری که هرگز نمی خوابد کنترل خود را از دست می دهد و در هرج و مرج و بی قانونی فرو می رود.

گزارش کردن مهر – این فیلم که یکی از پروژه های داغ ارائه شده در بازار کن است بر اساس فیلمنامه ای نوشته فرانک جان هیوز و توسط فوکاناگا اصلاح شده است و درباره 5 افسر پلیس سرکش در سال 1977 است که قصد دارند سه پایگاه را تخریب کنند. جنایتکارانی از جمله اراذل و اوباش هنگ کنگ، مافیای ایتالیایی و جنایتکاران هارلم در یک شب دست به سرقت می زنند. وقتی شب دزدی شهر را فرا می گیرد، مجبور می شوند در شبی جهنمی با اخلاق خود روبرو شوند.

کری جوجی فوکوناگا کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و چارلز روون که اخیرا برنده جایزه اسکار بهترین فیلم برای اوپنهایمر شده، یکی از تهیه کنندگان این فیلم است.

علی که برای فیلم های «مهتاب» و «کتاب سبز» برنده اسکار شده است، اخیراً بازیگر «دنیای را بشال» بوده و قرار است در «تیغ» نیز به ایفای نقش بپردازد. تام هاردی که بازیگر فیلم‌هایی مانند «انتقام» و «مکس دیوانه» بود، پیش از این در «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» نولان با روآن همکاری کرده بود.

جدیدترین فیلم فوکوناگا آخرین فیلم دنیل کریگ در نقش جیمز باند، زمانی برای مردن نیست. او همچنین خالق «آن» در سال 2017، «جانوران بدون سرزمین» در سال 2015 و «جین ایر» در سال 2011 است.

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا