اخبار روز سینما

فیلم Extraction 3 ساخته می‌شود

کریس همسورث (Chris Hemsworth)، ستاره دنیای سینمایی «مارول»، در مصاحبه‌ای ساخت فیلم Extraction 3 (استخراج 3) را قطعی دانست.

دو فیلم قبلی این سری اکشن و پرهیجان که توسط نتفلیکس منتشر شده‌اند، استقبال چشمگیری از سوی تماشاگران را به دست آوردند. «کریس همسورث» در این فیلم‌ها در نقش «تایلر راک»، یک مزدور ماهر، بازی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


فیلم Extraction 3 ساخته می‌شود

«همسورث» در مصاحبه‌ای برای فیلم جدید خود، Furiosa: A Mad Max Saga گفت:

ما در حال حاضر در مراحل اولیه آماده‌سازی فیلمنامه و پیش‌تولید Extraction 3 هستیم. هنوز نمی‌دانم فیلمبرداری چه زمانی آغاز می‌شود؛ اما به طور قطع ساخته خواهد شد.

او در ادامه به خاطرات خود از فیلمبرداری دو فیلم قبلی اشاره کرد و گفت که سکانس‌های اکشن نفس‌گیر و پرمخاطره‌ای مانند فیلمبرداری روی قطار در حال حرکت و در حالی که هلیکوپتری به او نزدیک می‌شد، برایش تجربه‌ای دیوانه‌وار و باورنکردنی بوده است.

فیلم Extraction 3

به نظر می‌رسد «کریس همسورث» در سال‌های آینده برنامه‌ی کاری شلوغی خواهد داشت. او علاوه بر بازی در Extraction 3، به احتمال زیاد در فیلم پنجم Thor نیز حضور خواهد داشت. دنیای سینمایی «مارول» همچنان به خدای رعد خود نیاز دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Extraction 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Screenrant

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا