اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه 140 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین نبوت حافظ روشی برای پیش بینی و یافتن راه حل و پاسخ در اشعار حافظ است. خواندن فال حافظ در جشن ها و مراسم خاص رایج است و به عنوان یک سنت قدیمی و پسندیده در فرهنگ ایرانی شناخته می شود. در فال حافظ از روش های مختلفی مانند شکستن انگشتر و خواندن شعر به صورت تصادفی بر اساس مفاهیم و نکات موجود در اشعار حافظ استفاده می شود. فال حافظ می تواند راهنمای دل ها و مشکلات زندگی روزمره باشد و تحلیل و تفسیر آن بر عهده خواننده است.

متولد شدن فروردین

ساقی لیوان را اینگونه پرتاب می کند

همه عرفا همیشه مست هستند

پس دانه خال را زیر چین زلف گذاشت

می تواند یک مرغ کوچک را به دام بیندازد

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که نوبت موفقیت شماست که شامل حال شماست و اطرافیانتان از این پیروزی بی نصیب نخواهند ماند. مراقب خودت باش. بعضی ها می خواهند در چرخ شما چوب بگذارند. تمام تلاشت را بکن، خداوند حیله هایشان را خنثی می کند.

متولد شدن اردیبهشت ماه

بر سر خسته فاتحه چو آدی بخوان

لب هایت را به روی مردگان باز کن، لب هایت را باز کن

کی میاد سر سوال و فاتحه میخونه

روح مانند نفسی که می کشم در مسیرش جریان دارد

ترجمه

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که شما آرزوهای زیادی دارید. کسانی هستند که به توجه شما نیاز دارند. آنها را از خود دور نکنید. تو هم از کسی دوری و تنها امیدت دوست است و این تنها چیزی است که زندگی دوباره ات را تضمین می کند. شروع کردی به دعا کردن امیدوارم بتونی وصل بشی

متولد شدن خرداد

اجازه دهید من به شما مشاوره بدهم، یاد بگیرید و تمرین کنید

پیر طریقتم یادآور این حدیث است

غم دنیا و نصیحت من را فراموش نکن

من این جوک عاشقانه را به یاد دارم

ترجمه

فال حافظ امروز به شما نشان می دهد که به رویاهای دست یافتنی بیندیشید. به آینده فکر کن تلاش کنید و زندگی خود را بر اساس رنگ ها و ریاکاری قرار ندهید که همه چیز موقتی است. شما همسر خوبی خواهید داشت که شما را از رنج نجات خواهد داد. مراقب تله هایی که برای شما می گذارند باشید.

متولد شدن تیر

شکل هلالی هر سر مه را نشان می دهد

از افسر سیامک و ترک کلاه زو

حافظ آقای پیر مغان وفادار و فداکار است

حدیث عشق در مورد او را بخوانید و بشنوید

ترجمه

فال امروز حافظ می گوید که دوستانتان به شما وفادار نیستند و حتی برای نصف کاری که برای آنها انجام می دهید ارزشی قائل نیستند، اما در راه خدا در جای دیگر پاداش خواهید گرفت. سفری پر از برکت را آغاز می کنید. اگر گم شدی در آن سفر بخت خود را می یابی و در آن سفر درس عشق را می آموزی انشاءالله.

متولد شدن مرداد

بیدار شو، می بینی که نمی توانی در امان باشی

زین دمادم در این خانه می خوابد

معشوق برای شما ظاهر می شود، اما

آغیار همی بیند از آن بسته ماسک

ترجمه

تعبیر فال شما می گوید که در آینده اتفاقات زیادی برای شما خواهد افتاد، پس هوشیار و هوشیار باشید. حال خود را برای رسیدن به خوشبختی آینده خراب نکنید. غمگین نباش چون بعضی ها همه چیز را دارند و تو نداری چون چیزی داری که دیگران ندارند. دنیا سرابی بیش نیست حتی سبزه و گل و دشت چند صباحی از بین می رود. به این دنیای فانی اعتماد نکنید.

متولد شدن شهریور

تماشای باغ علم برای دل چه معنایی دارد؟

چیدن گل با دست مردم

برای عبادت به آب زدم

از بین بردن نقش خودپرستی

ترجمه

فال امروز حافظ نشان می دهد که شما به دنبال راه چاره هستید. خسته ای. اطرافیان شما فقط عیب های شما را نشان می دهند و هنر شما را نمی بینند، اما شما مهد خوبی هستید. با شجاعت به جلو حرکت کنید تا به خواسته قلبی خود برسید. امیدت به خداست، بی تابی نکن، هر چه می گویی انجام بده. شما مهربانی را به اطرافیانتان آموزش می دهید. مراقب باشید اشتباه نکنید تا تمام زحمات شما هدر نرود.

متولد شدن مهر

گار قالیه بوی خوبی می داد و در موهایش پیچیده بود

سایه صورتش به پیشانی اش چسبیده بود

وقتی عمر برگشت حافظ محافظ شد.

حتی اگر نمی توانید با انگشت شست خود تیر پرتاب کنید

ترجمه

فال امروز شما این تعبیر را دارد که از بی خوابی بیدار خواهید شد. از نو شروع کنید و ناامید نشوید. دلت را با یاد خدا صاف کن تا شیطان از تو دور شود. شما می خواهید کاری انجام دهید که نتیجه بسیار خوبی داشته باشد. مهربانی دیگران حال و هوای تو را فرا گرفته و ابرهای تیره را از آسمان قلبت برمی دارد.

متولد شدن آبان

شمع دوباره روشن شد چهره دیگری را روشن کرد

وین پیر دوباره جوان است

آن عشق با مفتی معاشقه کرد

دوست مهربانی کرد، دشمن هشدار داد

ترجمه

فال امروز حافظ نشان می دهد که آن را کوتاه می کنیم و می گوییم آرزوی شما خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این به لطف خدا بود. خستگی از بدن شما خارج می شود و در کاری که می خواهید جز پیروزی و ثروت برای شما باقی نمی ماند و این استجابت دعای شما.

متولد شدن آذر

چه چیزی زیباتر از لذت، گفتگو، باغ و بهار؟

ساقی کجاست، دلیل انتظار چیست؟

من هر بار که او خوشحال است می شمارم

هیچ کس نمی داند چه باید بکند

ترجمه

تعبیر فال حافظ می گوید تو از روز توقع زیادی داری و مدام گله می کنی. زیاد شکایت نکن چیزهایی برای شما اتفاق می افتد تا شما را امتحان کنند. نگران دنیا نباش؛ اینها همه خواسته های خداوند است، پس از روزهای خوب زندگی خود نهایت استفاده را ببرید، از آنها لذت ببرید و قدر نعمت های الهی را بدانید.

متولد شدن دی

دردهای ما که می توان به گوشه ای از چشم منتقل کرد

این عادلانه نیست که شما درمان نکنید

می بینم که ما به شما امیدواریم، چرا؟

برای پیاده روی در ساحل نروید

ترجمه

فال امروز حافظ می گوید بی فکر به آب می زنی و بدون فکر کاری می کنی که مالت را از دست بدهی. برخی با امید از شما صحبت می کنند. این عادلانه نیست که آنها را از شما دور کنید. مظاهر نیازهای شما بر شما آشکار شده است. از خدا بخواه این را کامل کند. برای اخلاص و وفاداری دعا کنید.

متولد شدن بهمن

من همانی هستم که در شهرم به عشقش معروف است

اونی که ندیده من دیدمش

بیایید وفادار باشیم، سرزنش کنیم و خوشحال باشیم

توهین در دین ما کفر است.

ترجمه

فال امروز حافظ نشان می دهد که شما به دنبال راه چاره هستید. خسته ای. اطرافیان شما فقط عیب های شما را نشان می دهند و هنر شما را نمی بینند، اما شما مهد خوبی هستید. به آرزوی قلبی خود خواهید رسید. امیدت به خداست، بی تابی نکن، هر چه می گویی انجام بده. شما مهربانی را به اطرافیانتان آموزش می دهید. مراقب باشید اشتباه نکنید تا تمام زحمات شما هدر نرود.

متولد شدن اسفند

ماه کنعانی من خانه مصری تو شد

زمان خروج از زندان است

غذا می خورد، شاخ می شود و خوشحال می شود، اما

قرآن را مانند دیگران فریب ندهید

ترجمه

فالگیر امروز به شما می گوید قدر جوانی خود را بدانید. منتظر خبرهای خوبی باشید که برایش دعا کرده اید. از هیچ چیز نترس، ایمانت تو را از هر طوفانی عبور می دهد. به بازوی خود تکیه کنید. خود را از قید مادیات رها کنید و به قرآن روی آورید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا